Розташований на сортувальній станції Мюнхен-Північний пункт заправки маневрових та магістральних теплотягів вантажного оператора DB Cargo повністю перейшов на біопаливо, що отримується з гідроочищених рослинних олій (HVO), пише ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Це один із найбільших на мережі залізниць Німеччини (DB) пунктів заправки, що розподіляє приблизно 3 млн літрів палива щорічно. У 2023 році DB мають намір збільшити споживання біопалива до 10 млн літрів і перевести на нього 14 пунктів заправки.
Зауважується, що біопаливо за енергоефективністю ідентично дизельному, тож не вимагає модернізації локомотивів і дозволяє скоротити викиди вуглекислого газу на 90 %.
DB Cargo погодив переведення на біопаливо 800 теплотягів. Пункт заправки також може обслуговувати локомотиви сторонніх операторів.
Повної декарбонізації DB мають намір домогтися поетапно до 2040 року.
Для цього існуючий дизельний рухомий склад переводять на біопаливо, а закуповуваний буде використовувати на неелектрифікованих ділянках технології альтернативної тяги (тягові акумулятори або водневі паливні елементи).
Нагадаємо, маневрові теплотяги в морському порту німецького міста Бремерхафен переведені з дизельного на біопаливо.
Найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол.
Equilon Enterprises LLC (Shell) та сільськогосподарська компанія S&W Seed Company підписали угоду про створення спільного підприємства (СП) з метою розробки нової генетики рослин покривних олійних культур як сировини для біопального. Cпільне підприємство під назвою Vision Bioenergy Oilseeds LLC буде спільною власністю Shell і S&W.
Німецька енергетична компанія Uniper анонсувала створення термінала для біопалива у Вільгельмсхафені.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk
Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.
ПрАТ “Укргідроенерго” планує у вересні поточного року підписати контракт із німецькими компаніями Andritz Hydro та MAN Energy Solutions на постачання електролізера потужністю 1 МВт для виробництва водню.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!