Про це повідомляє EastFruit.
Бренд Allberry незабаром з’явиться в супермаркетах Сінгапуру
Продукцію в Сінгапур поставила компанія Allberry під власним брендом. До першої партії увійшли заморожена органічна суниця садова, а також набори для приготування смузі, які містять малину, смородину, ожину, лохину, аґрус, чорницю, абрикос, насіння Чіа та льону, шпинат і гарбуз.
Читайте: Прогнозування урожаю через супутник: унікальна технологія стане доступною для всіх аграріїв
Одним із організаторів торгової місії виступив керівник УПОА Федір Рибалко. За його словами, заявляти про однозначний успіх поставок заморожених ягід з України в Сінгапур ще зарано, проте «професійний підхід до маркетингу і наполегливість, з якою Allberry пробивали собі дорогу на цей ринок, говорить про високі шанси на успіх».
У Сінгапурі не знали, що можна купити заморожену малину
Цікаву інформацію надав економіст інвестиційного департаменту ФАО Андрій Ярмак, який розповів, що будучи в Сінгапурі та Малайзії, українські представники помітили попит на смузі з ягодами в місцевих ресторанах.
Власники закладів розповіли, що вони купують свіжу малину в магазинах по $30-40 за кілограм, імпортовану зі США та Чилі, заморожують її і лише потім використовують для виробництва смузі. «Можете собі уявити собівартість такого напою?!» – говорить Андрій Ярмак.
Українській торговій місії вдалося переконати партнерів у Сінгапурі, що купівля замороженої продукції в українських ягідників дасть можливість значно здешевити процес виробництва.
«Після того, як ми пояснили, що можна купити вже заморожену малину в 15-20 разів дешевше, і при цьому не доведеться витрачати час на походи в магазин та на заморожування, вони навіть не повірили, що це можливо», – поділився враженнями експерт ФАО.
Як з’ясувалося, єдина причина того, що заморожена малина в Сінгапурі не споживається – це брак інформації про можливість її придбання.
Перспективи для українських ягідників
Таким чином, експерти звертають увагу українських ягідників на можливості просування продукції у Південно-Східній Азії. Сприятливими передумовами для цього називають такі чинники:
- Південно-Східна Азія – це регіон, де в найближчі 20 років відбуватиметься 75% приросту споживання продуктів харчування.
- У цих країнах не може вирощуватися продукція, яка виробляється в Україні.
У разі налагодження поставок до Південно-Східної Азії українські постачальники отримають додатковий інструмент просування своєї продукції – вимогливість і віддаленість цих країн стане показником високої репутації українського виробника.
«Якщо ми навчимося поставляти продукцію в Сінгапур і Малайзію, то експортувати овочі та фрукти в інші країни буде простіше», – вважає Андрій Ярмак.
Landlord раніше повідомляв про те, що заморожування ягід експерти вважають вдалою нішею для інвестицій українських виробників.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!