Господарство «Агропродсервіс» — одне з перших приватних підприємств в Україні, що успішно розвивається, має до 45 000 га землі та штат працівників у 2500 осіб. Іван Чайківський заснував компанію у 1999 році, почавши з рослинництва, згодом з’явилося тваринництво. На сьогодні підприємство входить до ТОП-3 найбільших виробників свинини. Компанія має дев’ять свинокомплексів, комбікормовий, насіннєвий, соєвий заводи, чотири молочнотоварні ферми, і на цьому перелік видів діяльності не завершується.
Молода ініціатива
У 2016 році за ініціативи компанії «Агропродсервіс» був створений форум аграрних інновацій «Нове зернятко».
«До нас постійно зверталися компанії зі світовими брендами, щоб ми завдяки своєму авторитету могли знайомити аграріїв із продукцією та послугами відомих фірм. Тому ми і вирішили започаткувати масштабний форум, який фактично став своєрідним майданчиком для демонстрації гібридів, технологій та наукових розробок в АПК. Саме тут кожен може показати свої інноваційні розробки й технології, які дозволять ефективно господарювати аграріям», — розповів Іван Чайківський.
Цього року форум відбувся 20–21 червня в селі Настасів Тернопільського району. Ключовими темами на «Нове зернятко–2019» стали ефективне поєднання науки та виробництва, потужні зміни у технологіях, впровадження останніх новинок в аграрному секторі. Захід відвідали понад 4000 фахівців галузі.
Результати роботи
За чотири роки форум здобув постійних партнерів. Так, на захід завітала генеральна директорка компанії «Агроскоп Інтернешнл» Ірина Іванова. Пані Ірина відмітила, що співпраця з «Агропродсервіс» дуже ефективна, адже компанія завжди відкрита до нових рішень.
«Цей партнер готовий разом із нами здобувати новий досвід, випробовувати його на своїх полях, залучати необхідні ресурси для того, щоб підвищувати ефективність сільського господарства», — відмітила генеральна директорка «Агроскоп Інтернешнл».
Читайте: Органічна соя за 1000 євро: на чому заробляють німецькі фермери
Серед постійних партнерів заходу компанія KWS. Генеральний директор підприємства Віталій Яніга, який був присутній на заході, також поділився думками щодо співпраці з «Агропродсервіс».
«Коли знаємо, що потрібно нашому клієнту, застосовуючи свої наукові дослідження, пропонуємо ці рішення партнерам, і якраз «Агропродсервіс» — вдалий приклад такого підходу. Ми давно ефективно співпрацюємо і разом постійно розвиваємося. Наша продукція домінує в посівах цукрового буряка, кукурудзи, інших культур. Зрештою, майже все наше портфоліо представлене на посівах «Агропродсервіс», і, звичайно, нам приємно працювати з цією компанією», — прокоментував Віталій Яніга.
Серед нових продуктів учасників форуму, зокрема, зацікавив сорт ріпака, що має генетичну стійкість до вірусу жовтої мозаїки турнепсу. «За даними моніторингу, в західних регіонах 60–70% площ були з ознаками ураження цим вірусом, — розповів начальник сектора ЦентральноЗахідного регіону комерційного департаменту «Лімагрейн Україна» Микола Романченко. — Наша новинка допоможе зберегти потенційний урожай. На цьому форумі компанія також презентує вісім сортів пшениці, серед яких є такі, що вперше забезпечили фермерам стабільно 10 т врожаю».
Біля одного з демонстраційних павільйонів були представлені новинки компанії «Нуфарм», що захищають сільськогосподарські культури від різноманітних шкідників. «На полях компанії «Агропродсервіс» ми презентуємо засоби захисту рослин. Основне, чим ми займаємося, — розробка, реєстрація, виробництво та продаж гербіцидів, фунгіцидів, інсектицидів, морфорегуляторів, протруйників, — розповів менеджер компанії «Нуфарм» Михайло Лук’яненко. — Нам важливо, щоб наші клієнти завдяки якісним засобам захисту рослин отримували гарні врожаї. Компанія прагне виробляти новітні препарати, враховуючи специфічні умови, в яких вирощуються сільськогосподарські культури».
У рамках форуму учасники оглянули демонстраційні поля, де «Агропродсервіс» застосовує новітні технології вирощування різноманітних сільськогосподарських культур. Окрім цього, гості побували на урочистому відкритті нової, покращеної лінії на насіннєвому заводі компанії. Присутній на заході менеджер із розвитку компанії Сimbria Андрій Дьяков зазначив, що лінія оснащена потрійною системою сепарування: відбір зерна за вагою, розміром та кольором. Відкриття нової лінії — свідчення, що керівництво «Агропродсервіс» розуміє: якісне насіння — це не лише вимога часу, але і запорука доброго господарювання. Як і співпраця з потужними переробниками молока екстракласу, не менше 20 т якого компанія відправляє на виробничі потужності Тернопільського молокозаводу — компанії «Молокія». Зокрема, аграрії схвально оцінили новинку — молоко «Відбірне».
До речі, на новій упаковці зображено фото представників господарств «Агропродсервіс», де, власне, і виготовляють це молоко. Крім того, на упаковці є і QRкод, який дозволяє ознайомитися з усім циклом виробництва молока: від ферми до полиці магазину.
На завершення IV форуму «Нове зернятко–2019» генеральний директор компанії «Агропродсервіс» Андрій Баран підкреслив, що головна мета заходу досягнута.
«Ключове завдання форуму — об’єднати однодумців, людей, які хочуть розвивати економіку, працювати на українській землі. Ми прагнули створити всі умови для спілкування, щоб на нашому прикладі відвідувачі заряджалися новою енергією та з цим зарядом їхали до себе додому й створювали там щось подібне», — наголосив генеральний директор «Агропродсервіс».
Усі відвідувачі одностайно погодилися, що IV Міжнародний форум аграрних інновацій «Нове зернятко–2019» дає потужний поштовх для впровадження інноваційних рішень в агрогалузі.
Раніше Андрій Чайківський зазначив, що Україна не може дозволити собі бути лише аграрної країною, а повинна розвиватися й в інших напрямках.
Текст: Орест Сарматський
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!