Стивідорна компанія Danube Logistics Group за три місяці роботи перевантажила понад 150 тис. т зернових вантажів через Ренійський та Одеський порт. Окрім цього, компанія готує запуск контейнерного термінала у порту Рені, про це поінформував директор Danube Logistics Group Іван Ніякий у Facebook.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
За його словами, повне блокування портів Миколаєва, Херсона, Маріуполя, Бердянська призвело до перерозподілу логістичних потоків експорту зернових у дунайські порти. Значно пізніше в межах зернової ініціативи приєдналися і порти Великої Одеси.
“Величезна кількість профільних фахівців залишилася осторонь. Усвідомивши ситуацію, ми зрозуміли, що важливо не зупинятися і продовжувати розвиток транспортного потенціалу України там, де це можливо сьогодні”, — пояснив він.
У порту Рені компанія отримала статус портового оператора, налагодила навантаження річкового і морського флоту та весь комплекс супутніх послуг (вагова, лабораторія, експедування, диспетчеризація авто та флоту).
Ніякий констатував, що ось-ось розпочнеться будівництво складів підлогового зберігання. Нині ведеться робота із запуску контейнерного термінала в Рені. Компанія також здійснює перевалку через термінали Одеського порту в рамках зернового коридору.
Він наголосив, що нове підприємство дає нам можливість збільшити гуманітарну допомогу Миколаєву, а з недавніх пір і Херсону.
“А найголовніше — підтримувати наших доблесних воїнів ЗСУ”, – йдеться у дописі.
На початку серпня танкер з 15 тис. тонн української олії вийшов з Клайпедського порту, Литва.
Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.
В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
Один з найбільших стивідорів Клайпедського порту, Литва, запропонував свої потужності під українське зерно. Допомогу Україні запропонував “Термінал для сипучих вантажів” (Biriu kroviniu terminalas, BKT), повідомляє usm.
Анна Лиса