Новини / Логістика     18 квітня 2024 18:24

На терміналі “Мостиська” запустять додаткову контейнерну лінію

Новий майданчик планують запустити у третьому кварталі 2024 року

На контейнерному терміналі “Мостиська” будують третій майданчик, розповів директор термінала Дмитро Кобзар, передає Elevatorist.

Тут будуть ще прокладені вузькі та широкі колії, таким чином ми будемо мати вже три контейнерні майданчики, — зазначив Кобзар.

На новій контейнерній лінії працюватиме портовий кран RMG, тому швидкість опрацювання вантажів та обсяги зберігання збільшаться.

Новий майданчик планують запустити у третьому кварталі 2024 року.

Перевантаження аграрної продукції — один із ключових напрямів роботи термінала. Елеватор на 4 тис. т зберігання, який розташований на терміналі, є буфером для перевантаження сільгосппродукції з потяга на потяг.

“Мостиський сухий порт”, розташований неподалік від кордону з Польщею, розширив свої послуги на перевантаження мінеральних добрив. Наявні на терміналі 8 колій дозволяють одночасно приймати європейські вагони по колії 1435 мм та перевантажувати добрива у вагони колії 1520 мм або на вантажні автомобілі. Перевантажувальне обладнання підприємства дає змогу приймати, зберігати та відвантажувати мінеральні добрива в “біг-бегах” та в мішках на палетах, пише ЦТС.

Хоча послуга перевантаження добрив на кордоні не є новою, сам термінал виділяє одну дійсно унікальну і затребувану в наш час опцію, а саме наявність митної зони, яка дозволяє приймати і вивантажувати добрива на склад одразу після перетину кордону, — зазначили на терміналі.

Ця можливість надає змогу постійним клієнтам термінала економити в середньому від 100 тис. грн за день простою потяга в очікуванні розмитнення.

Хоча в цілому ситуація з розмитненням, яка була на початку року, покращилась, клієнти термінала продовжують користуватись такою перевагою і можливістю економити на логістиці, — зауважили у коментарі.

Контейнерний термінал “Мостиська” (Container Terminal Mostyska, CTM), на території якого також розташований зерновий термінал, обладнали помповими станціями для роботи з наливними вантажами, такими як соняшникова та соєва олія, повідомляє ctm.

Новини за темою:  У Києві запустили обов'язкову реєстрацію собак: за відмову — штраф до 1020 грн

Довідка. Контейнерний термінал “Мостиська” — це проєкт сухого порту, який розташований на кордоні України та Польщі.

Для забезпечення потреби ринку в перевантаженні наливних вантажів, як-от соняшникова та соєва олія, термінал обладнаний сучасними та високопродуктивними помповими станціями, які дають змогу перевантажувати великі обсяги наливних вантажів з автомобілів у залізничні цистерни й із залізничних цистерн для колії 1520 мм у цистерни для колії 1435 мм. На перевантаження одного потяга ми витрачаємо не більш ніж одну робочу зміну. Усі наливні вантажі проходять ваговий контроль, як для автомобільного, так і для залізничного транспорту.

Sunolta інвестувала у придбання технологічних потужностей з перевалки зернових культур на експорт у терміналі, що знаходиться на території Одеського морського торговельного порту.

Компанія “Алмейда Груп” побудувала перевантажувальний зерновий термінал на станції Вадул-Сірет, що на кордоні з Румунією.

У Румунії мають намір побудувати новий сучасний зерновий термінал у порту Констанца. Портовий оператор Socep вже розпочав необхідні для цього процедури.

Біля кордону Угорщини з Україною розпочав роботу найбільший у Європі наземний контейнерний термінал, метою якого є збільшення постачання українського зерна через Угорщину до портів Адріатичного моря.

На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).

Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також