На контейнерному терміналі “Мостиська” будують третій майданчик, розповів директор термінала Дмитро Кобзар, передає Elevatorist.
Тут будуть ще прокладені вузькі та широкі колії, таким чином ми будемо мати вже три контейнерні майданчики, — зазначив Кобзар.
На новій контейнерній лінії працюватиме портовий кран RMG, тому швидкість опрацювання вантажів та обсяги зберігання збільшаться.
Новий майданчик планують запустити у третьому кварталі 2024 року.
Перевантаження аграрної продукції — один із ключових напрямів роботи термінала. Елеватор на 4 тис. т зберігання, який розташований на терміналі, є буфером для перевантаження сільгосппродукції з потяга на потяг.
“Мостиський сухий порт”, розташований неподалік від кордону з Польщею, розширив свої послуги на перевантаження мінеральних добрив. Наявні на терміналі 8 колій дозволяють одночасно приймати європейські вагони по колії 1435 мм та перевантажувати добрива у вагони колії 1520 мм або на вантажні автомобілі. Перевантажувальне обладнання підприємства дає змогу приймати, зберігати та відвантажувати мінеральні добрива в “біг-бегах” та в мішках на палетах, пише ЦТС.
Хоча послуга перевантаження добрив на кордоні не є новою, сам термінал виділяє одну дійсно унікальну і затребувану в наш час опцію, а саме наявність митної зони, яка дозволяє приймати і вивантажувати добрива на склад одразу після перетину кордону, — зазначили на терміналі.
Ця можливість надає змогу постійним клієнтам термінала економити в середньому від 100 тис. грн за день простою потяга в очікуванні розмитнення.
Хоча в цілому ситуація з розмитненням, яка була на початку року, покращилась, клієнти термінала продовжують користуватись такою перевагою і можливістю економити на логістиці, — зауважили у коментарі.
Контейнерний термінал “Мостиська” (Container Terminal Mostyska, CTM), на території якого також розташований зерновий термінал, обладнали помповими станціями для роботи з наливними вантажами, такими як соняшникова та соєва олія, повідомляє ctm.
Довідка. Контейнерний термінал “Мостиська” — це проєкт сухого порту, який розташований на кордоні України та Польщі.
Для забезпечення потреби ринку в перевантаженні наливних вантажів, як-от соняшникова та соєва олія, термінал обладнаний сучасними та високопродуктивними помповими станціями, які дають змогу перевантажувати великі обсяги наливних вантажів з автомобілів у залізничні цистерни й із залізничних цистерн для колії 1520 мм у цистерни для колії 1435 мм. На перевантаження одного потяга ми витрачаємо не більш ніж одну робочу зміну. Усі наливні вантажі проходять ваговий контроль, як для автомобільного, так і для залізничного транспорту.
Sunolta інвестувала у придбання технологічних потужностей з перевалки зернових культур на експорт у терміналі, що знаходиться на території Одеського морського торговельного порту.
Компанія “Алмейда Груп” побудувала перевантажувальний зерновий термінал на станції Вадул-Сірет, що на кордоні з Румунією.
У Румунії мають намір побудувати новий сучасний зерновий термінал у порту Констанца. Портовий оператор Socep вже розпочав необхідні для цього процедури.
Біля кордону Угорщини з Україною розпочав роботу найбільший у Європі наземний контейнерний термінал, метою якого є збільшення постачання українського зерна через Угорщину до портів Адріатичного моря.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!