Зерновози УЗ користуються все меншим попитом на аукціонах

На аукціонах щодо відправлень вагонів філії “ЦТЛ” Укрзалізниці спостерігається падіння активності та зниження ставок. Про це йшлося в ході наради представників УЗ з учасниками зернового ринку 13 жовтня, інформує Rail.insider.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“На сьогодні поки що спостерігається низька активність аукціонів. Це і зрозуміло. Є питання невизначеності щодо продовження роботи зернового коридора. Також, я думаю, зменшився попит на ринку. Тому на сьогодні маємо такі ставки, що вагони УЗ для внутрішніх перевезень викупають по ціні від 2618 до 2830 грн/добу. Водночас викуповується до 15% лотів”, – повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.
Читайте також: Як уникнути проблеми з простоями навантажених зерновозів у черзі – експерт
Він додав, зокрема, що взагалі не мають попиту на торгах мінераловози.
Для того, аби зацікавити клієнтів, компанія відновить аукціони щодо експортних відправлень.
Окрім зерновозів та мінераловозів, поки не мають попиту і криті вагони. Нагадаємо, що останній аукціон щодо них був проведений наприкінці вересня.
“По критим вагонам ми провели кілька аукціонів. Жоден вагон не був придбаний. Тож на сьогодні ми поки що їх не виставляємо. Проте, якщо буде попит, то можемо повернутися до них”, – зазначив Ткачов.
Нагадаємо, після чергових торгів на послуги використання вагонів-зерновозів “Укрзалізниці” ціна зросла майже у 10 разів.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.
Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.
Анна Лиса