Новини

ЄБРР кредитує будівництво третього контейнерного термінала в порту Гданськ

Європейський банк реконструкції та розвитку надасть кредит у розмірі 100 млн євро на будівництво третього контейнерного термінала в DCT Gdańsk. Завдяки розширенню нового терміналу, загальна пропускна здатність порту в Гданську збільшиться майже на 50%, пише usm.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

“Кредит у розмірі 100 млн євро є частиною пакета фінансування на суму 863,5 млн євро, наданого групою місцевих і міжнародних кредиторів польській компанії DCT Gdańsk і її материнській компанії Baltic Hub”, – зазначили в ЄБРР.

У проєкті нового контейнерного термінала планують побудувати 717 метрів глибоководного причалу і 36 га суднобудівних площ. На першому етапі інвестицій термінал буде оснащений 7 енергоощадними причальними кранами та 20 напівавтоматичними залізничними кранами.

Гданськ є єдиним глибоководним термінальним портом у Польщі та єдиним портом на Балтійському морі, здатним приймати найбільші контейнеровози типу ULCV (Ultra Large Container Vessel) довжиною до 400 м.

У ЄБРР зазначили, що новий термінал посприяє збільшенню обсягів торгівлі в галузі товарів народного споживання, машин та електроніки між Європою та Азією.

Термінал №3 прийме перші судна до кінця 2024 року, а завершення всіх інвестицій заплановано на 2025 рік. На першому етапі розширення DCT Gdańsk збільшить пропускну здатність на 1,5 млн TEU з нинішніх 2,9 млн, — до 4,4 млн TEU на рік.

Нагадаємо, Польща намагається розв’язати логістичні проблеми, щоб мати можливість швидше перевезти з України до морських портів країни продовольство, призначене для країн Азії та Африки.

Другий за розміром зерновий термінал країни “Ніка-Тера” у Миколаєві після бомбардування.

Раніше фахівці назвали вартість тимчасового модульного зерносховища.

Створення мережі зерносховищ у сусідніх європейських державах, що запропонували експерти США, розв’яже проблему експорту нового врожаю.

Як повідомляв Landlord, Канада шукає різні варіанти експорту зерна з України.

Раніше Landlord повідомляв, що Європейська комісія запропонувала встановити спеціальні торгові маршрути між Польщею та Україною. Товари повинні переміщатися якомога легше в обох напрямках, щоб зменшити вплив війни на ланцюжок поставок сільськогосподарської продукції.

Анна Лиса

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку