Команда Landlord разом із компанією Syngenta підготувала освітню серію спецпроектів Амістар®, що являють собою незвичайні кейси та приклади того, в яких напрямах, крім рослинництва, може розвиватися аграрний бізнес.
У рамках дебютної публікації із серії спецпроекту Амістар® «Відточене землеробство» Landlord запропонував Катерині Рибаченко, СЕО агрохолдингу «Агро-Регіон», поділитися досвідом заохочення молоді до роботи в компанії, яка за кілька років стала лідером в агросекторі України.
Катерина Рибаченко розповіла про те, що питання залучення нового покоління до роботи, створення для молоді соціальних ліфтів та сприятливих умов для всебічного розвитку є сьогодні важливим, як ніколи. При чому, це проблема не тільки агро-сектору. Конкуренція за таланти шалена. Питанням, як подолати упередження молодих людей щодо роботи в «непопулярних» галузях, переймаються керівники компаній та навіть політики у всьому світі. Деякі інсайти, Катерина Рибаченко винесла із Давосу-2016.
Читайте: IT-технології в агробізнесі: точність, ефективність та швидка самоокупність
Мотивація
Тоді на Всесвітньому економічному форумі проходила сесія на тему HR, на якій було приведене дослідження, що насправді необхідно молоді:
«Перше – їм потрібно знати сенс того, над чим працюєш. Ясно відповісти самому собі на запитання, для чого я це роблю. Друге – автономія. Не можна стояти над молодим фахівцем і весь час казати, що він правильно чи неправильно робить. І, вочевидь, на третє місце молодь ставить чесну винагороду».
Тому в «Агро-Регіоні» приділяють велике значення заохоченню молоді, акцентуючи увагу на мотивації працівників. За словами Катерини Рибаченко, фактором успішності підприємства є залучення до роботи великої кількості молодих фахівців із різним досвідом роботи та із різних секторів.
«Середній вік нашого співробітника – 33 роки, і за останні дев’ять років ми не втратили жодного працівника з топ-менеджменту, з яким хотіли б працювати», – відзначила Катерина.
Своїм головним завданням як генерального директора і СЕО, Катерина Рибаченко вважає за належне створення в компанії «для всіх гарної та надихаючої атмосфери, надати всім можливості для росту, для розвитку талантів, а інколи й для експериментів».
Методи роботи
Щоб заохочувати молодь працювати в компанії, «Агро-Регіон» впроваджують низку заходів:
- приділяють увагу спорту (спортивні турніри від футболу до гольфу);
- організовують корпоративні подорожі
- проводять навчальні курси (у працівників є можливість обирати собі курси для навчання, підвищення кваліфікації);
Також «Агро-Регіон» пропонує своїм фахівцям:
- харчування, проживання, соціальний пакет, медичне страхування.
- прозору заробітну плату.
«Ми на все це звертаємо увагу, і люди це цінують», – наголошує Катерина Рибаченко.