Новоутворена стивідорна компанія Danube Logistics Group, у порту Рені отримала статус портового оператора, веде роботу із запуску контейнерного термінала в Рені, а також готується будувати склади підлогового зберігання.
Про це розповів на своїй сторінці у Facebook директор Danube Logistics Group Іван Ніякий.
За його словами у порту Рені компанія налагодила навантаження як річкового, так і морського флоту, а також весь комплекс супутніх послуг (вагова, лабораторія, експедування, диспетчеризація авто та флоту).
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Взагалі за свої перші 3 місяці роботи Danube Logistics Group відвантажила понад 150 тис. т зернових вантажів через Ренійський та Одеський порт.
«Беремо активну участь у роботі зернового коридору, здійснюючи перевалку через термінали Одеського порту. І що важливо — забезпечуємо робочі місця для фахівців, які були змушені залишити рідні міста. В нас їх близько 70%»,— підкреслив Іван Ніякий.
Нагадаємо, днями в порту Рені запрацював перший в Україні контейнерний термінал “Вікінг Альянс”. Це єдиний контейнерний термінал в Рені та єдиний, працюючий сьогодні в Україні.
У порту Рені стивідорна компанія Danube Logistics Group отримала статус портового оператора, налагодила навантаження річкового і морського флоту та весь комплекс супутніх послуг.
Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.
В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
Валерія Пепеля