Новини    07 грудня 2022 20:04

Нова стивідорна компанія готує запуск контейнерного термінала

У порту Рені компанія отримала статус портового оператора, налагодила навантаження річкового і морського флоту та весь комплекс супутніх послуг

Стивідорна компанія Danube Logistics Group за три місяці роботи перевантажила понад 150 тис. т зернових вантажів через Ренійський та Одеський порт. Окрім цього, компанія готує запуск контейнерного термінала у порту Рені, про це поінформував директор Danube Logistics Group Іван Ніякий у Facebook.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

За його словами, повне блокування портів Миколаєва, Херсона, Маріуполя, Бердянська призвело до перерозподілу логістичних потоків експорту зернових у дунайські порти. Значно пізніше в межах зернової ініціативи приєдналися і порти Великої Одеси.

“Величезна кількість профільних фахівців залишилася осторонь. Усвідомивши ситуацію, ми зрозуміли, що важливо не зупинятися і продовжувати розвиток транспортного потенціалу України там, де це можливо сьогодні”, — пояснив він.

У порту Рені компанія отримала статус портового оператора, налагодила навантаження річкового і морського флоту та весь комплекс супутніх послуг (вагова, лабораторія, експедування, диспетчеризація авто та флоту).

Ніякий констатував, що ось-ось розпочнеться будівництво складів підлогового зберігання. Нині ведеться робота із запуску контейнерного термінала в Рені. Компанія також здійснює перевалку через термінали Одеського порту в рамках зернового коридору.

Він наголосив, що нове підприємство дає нам можливість збільшити гуманітарну допомогу Миколаєву, а з недавніх пір і Херсону.

“А найголовніше — підтримувати наших доблесних воїнів ЗСУ”, – йдеться у дописі.

На початку серпня танкер з 15 тис. тонн української олії вийшов з Клайпедського порту, Литва.

Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.

В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.

Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.

Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.

Один з найбільших стивідорів Клайпедського порту, Литва, запропонував свої потужності під українське зерно. Допомогу Україні запропонував “Термінал для сипучих вантажів” (Biriu kroviniu terminalas, BKT), повідомляє usm.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...