Бренд Yoplait, що належить General Mills, випустив смачну альтернативу грецькому йогурту та наситив його протеїном. Компанія кидає виклик гігантам у сегменті грецьких йогуртів, зокрема Chobani, з якою води давно конкурують за ринок, інформує newfood.
Нова лінія General Mills, Yoplait Protein, містить 15 грамів білка та 3 грами цукру на порцію. Йогурт пропонується у різних смаках: ваніль, полуниця, суміш ягід, полуниця-банан, персик, вишня, полуничний чизкейк і пиріг з лаймом.
Бренд націлений на споживачів, які полюбляють текстуру оригінального Yoplait, на відміну від “злегка кислого, крейдяного смаку” інших варіантів йогурту, який інші виробники всіляко намагаються наситити протеїном.
Щоб отримати додатковий білок у грецькому йогурті, споживачам доводиться йти на компроміси. Вони обирають смак, який не подобається, заради користі. Ми вирішили вжити заходів та змінити такий підхід, – зазначила Кейлі Полмайер, старша бренд-менеджерка General Mills.
Конкуренція з Chobani почалася наприкінці 2000-х років, коли бренд грецького йогурту набув широкої популярності серед споживачів.
Після початку пандемії продажі компанії Chobani різко зросли. Згідно з фінансовою оцінкою Forbes, лише одна ця компанія може зайняти більшу частину всього ринку йогуртів США до 2026 року. Для порівняння, Yoplait мав найбільшу частину ринку у 2011 році, – 25%.
Довідка. General Mills є американським багатонаціональним виробником та маркетологом фірмових споживчих продуктів, які продаються через роздрібні магазини. Його штаб-квартира знаходиться в Голден-Веллі, штат Міннесота, передмісті Міннеаполіса.
Нагадаємо, майбутнє м’яса – не в промислових фермах чи відгодівельних комплексах. Майбутнє – це скоріше завод для вирощування, де клітини беруться з ембріонів і культивуються у курячу грудку, стейк чи омара лише за кілька тижнів.
Піонер в галузі виробництва культивованих морепродуктів, компанія Finless Foods готується випустити на ринок свою першу асортиментну позицію — рослинний тунець.
Веганський продукт посів перше місце в категорії “М’ясний продукт року для сніданку” в межах щорічної нагороди Mindful Awards, яка відзначає найкращі компанії, послуги та продукти у споживчому сегменті.
Світовий гігант агробізнесу Cargill, спільно з іспанською компанією Cubiq Foods, працює над новою технологією виробництва жирів. Нова технологія підійде для альтернативних м’ясних та молочних продуктів рослинного походження, де жири та олії допомагають забезпечити структуру, смак, текстуру та поживний профіль.
Американські інженери описали спосіб вирощування у лабораторії штучного сала для покращення смакових і фізичних властивостей вирощеного м’яса. Досліди з тваринними жировими клітинами показують, що їх можна вирощувати тонкими шарами, після чого об’єднувати у тривимірну масу, що нагадує справжню жирову тканину тварин.
Американська харчова технологічна компанія Motif FoodWorks випустила свій перший продукт, орієнтований на споживача, — гамбургери на рослинній основі Motif BeefWorks.
З листопада компанія GG (GG plant-based food products) вела на ринок рослинну альтернативу кальмарам.
Управління з контролю за якістю харчових продуктів і медикаментів США (FDA) завершило першу передпродажну консультацію щодо харчових продуктів для людей, виготовлених із культивованих клітин тварин.
Найбільша у світі меблева компанія IKEA виготовлятиме фрикадельки з “м’яса” рослин, пише Forbes. Рівень викидів парникових газів під час їх виготовлення складе лише 4% від обсягу викидів, що з’являються при приготуванні справжнього м’яса. До складу рослинного делікатесу увійде гороховий протеїн, овес, яблука та картопля. У компанії обіцяють, що веганські фрикадельки виглядатимуть як м’ясо та матимуть ідентичний смак.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!