Польський ETC Terminal, розташований за 25 км від кордону з Україною, звів перший з двох ангарів для тимчасового зберігання зерна. Про це пише usm.
Зерно згодом відправлять у контейнерах до Іспанії. Керуючий директор ETC Terminal у місті Хелм Кацпер Вєчорек зазначив, що сухий порт за короткий термін збільшує свої перевантажувальні потужності та готується до перевалки кукурудзи в іспанські контейнери.
“Наприкінці серпня до Хелма прибудуть контейнери Renfe, оснащені спеціальними великими мішками для транспортування зерна. Завантажений парк польська “дочка” DB Cargo доставить на термінал Lódz Spedcont в Лодзі, а тоді 600 тонн кукурудзи у 25 контейнерах відправляться через Дуйсбург до порту в Барселоні”, — повідомив Вєчорек.
Іспанський залізничний оператор Renfe Mercancías разом з Міністерством транспорту Іспанії реалізують пілотний проєкт із доставлення кукурудзи в контейнерах, щоб перевірити доцільність залізничних перевезень зерна з України.
Нагадаємо, на залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
АТ “Укрзалізниця” з 1 серпня, оголосила про впровадження конвенцій на вантажні перевезення у чотирьох напрямках до країн Європи.
З 1 серпня АТ “Укрзалізниця” змінила методику обрахування вагонної складової у вартості вантажоперевезень у вагонах власного парку по території України, фактично переводячи її на загальноприйняті прозорі ринкові стандарти.
Тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!