Логістика

19 квітня 2019 09:47

На дорогах України випробують мережу 5G

Україна готується до впровадження технології 5G на дорогах для підвищення якості та безпеки транспортного руху. Монтажні роботи з обладнання пілотної ділянки траси Н-01 сучасними технологіями розпочалися 18 квітня.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Мінінфраструктури України та компанія Nokia оголосили про спільні наміри реалізації пілотного проекту «Інтернет речей на дорогах на базі технології зв’язку п’ятого покоління 5G».

На зазначені інновації у Міністерстві покладають такі завдання:

  • безпека дорожнього руху,
  • моніторинг руху,
  • аналіз транспортних потоків.

«Цей проект є одним з найбільш пріоритетних та найважливіших для Міністерства інфраструктури України», – наголосив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Читайте: Кооператив із кластером у 100 тис. га або як Вілія створює найпотужніше фермерське об’єднання України

Впроваджуватимуть інноваційні технології у три етапи:

  • Пілот: тестування «Інтернету речей» на 21-му кілометрі Дніпровського шосе протягом 2 місяців. Сстатистичні дані збиратимуть за допомогою мережі LTE (з другого півріччя 2019 р. – за допомогою зв’язку 5G).
  • Розширений пілот: покриття окремо взятої траси.
  • Повномасштабний проект:  покриття новітніми технологіями всіх автомобільних доріг України міжнародного значення.

Повідомляється, що компанія Nokia інвестувала в українські інфраструктурні  проекти 22 млрд грн з 2015 р. Офіційний запуск проекту планується на 25 квітня. За словами Володимира Омеляна, Україна входить у топ-10 країн світу, які випробовують мережу 5G.

Landlord раніше повідомляв про те, що в умовах нестачі вагонів агробізнес вимушено переходить на автоперевезення.

Логістика

19 квітня 2019 08:58

За обслуговування 30 локомотивів General Electric Укрзалізниця заплатить 900 млн грн

Укрзалізниця через систему ProZorro оголосила тендер на надання послуг із сервісного обслуговування 30 локомотивів General Electric та пов’язаних із цим послуг. Передбачувана вартість робіт – 895,25 млн грн.

Про це повідомляє БізнесЦензор.

Аукціон проведуть 25 червня. Переможець тендеру до кінця 2027 р. має здійснювати сервісне обслуговування 30 магістральних вантажних тепловозів серії ТЕ33АС і надавати пов’язані з цим послуги.

Читайте: Nestle повністю викупила виробника соусів Торчин

Тендерні пропозиції можна подавати до 20 травня. Претендувати на участь у тендері може компанія, яка здатна підтвердити, що вона є виробником обладнання, основних запасних частин і матеріалів для виконання робіт із сервісного обслуговування магістральних вантажних тепловозів серії ТЕ33АС і пов’язаних із цим послуг, або має право на їх поставку, надане виробником локомотивів.

Для участі в тендері потрібно подати документ, виданий виробником General Electric, який підтверджує можливість надавати авторизовані послуги з сервісного обслуговування тепловозів ТЕ33АС і користування технічною, нормативною, методичною документацією на локомотив.

Як повідомляв Landlord, на Крюківському вагонобудівному заводі завершили доукомплектацію перших 30 локомотивів General Electric, які перевозитимуть вантажі в Україні.

Логістика

13 квітня 2019 10:06

Кернел кинув виклик УЗ щодо конкуренції агроперевезень. Мірошниченко розкритикував Укрзалізницю

Ключове питання в галузі логістики, яке сьогодні хвилює весь агробізнес, – це непрозорість системи розподілу вагонів в УЗ. Проте це лише одна із проблем агроперевезень, які спонукали Кернел, як провідного учасника агроринку, інвестувати в інфраструктуру.

Про те, як у компанії оцінюють розвиток ситуації з логістикою в агросекторі і які кроки планують робити, щоб поліпшити перевезення агровантажів, розповів, виступаючи на 16-й міжнародній конференції «Зерно Причорномор’я», директор з логістики агрохолдингу «Кернел» Микола Мірошниченко.

Розподіл вагонів і зерновозів

За словами Миколи Мірошниченка, в Україні 13–15% зернового експорту забезпечує Кернел. Але той парк вагонів, які УЗ виділяє Кернелу під перевезення, не відповідає обсягам компанії.

При цьому Кернел неодноразово звертався до Укрзалізниці з пропозицією обговорити чесний і справедливий підхід у розподілі парку зерновозів. Однак, попри те що холдинг інвестує в маршрутні елеватори і робить все, щоб дотримуватися політики Укрзалізниці, відповіді від УЗ на цю пропозицію він не отримав.

«Думаю, що це питання сьогодні загальне для всіх агрокомпаній, і ми тут не перетягуємо на себе ковдру», – зауважує Микола Мірошниченко.

Читайте: Російські аграрії не були готові до обвалу цін на зернові – Дмитро Рилько

Прозорість

Спікер наголосив, що пріоритетне питання – це забезпечення прозорості й системності в логістиці. З цього приводу керівництво агрохолдингу багато дискутує з Укрзалізницею і навіть бачить позитивний сигнал того, що держперевізник готовий до діалогу. Кернел представив УЗ усі свої прогнозовані обсяги:

«Ми сьогодні показали елеватори, локації – показали все. Ми просимо тільки одного: дайте нам прозору модель – якими вагонами, з якою диспетчеризацією, в які терміни. Не хочу сказати, що все так погано – я бачу, що є позитивні зрушення, проте, на жаль, на загальному тлі їх дуже мало».

Із позитивних моментів діалогу з УЗ Микола Мірошниченко відзначив лише один – відкритість. В усьому іншому Укрзалізниця діє так, ніби вона не державна компанія, а приватна.

Приватна тяга

За словами Миколи Мірошниченка, оператором тепловозів Кернел себе не бачить. Проте вважає, що  забезпечення відкритої системи доступу до інфраструктури буде величезним позитивним кроком, який кардинально змінить усю систему перевезень.

Директор з логістики агрохолдингу “Кернел” вважає, що Україна має взяти все краще, що вже напрацьовано в інших країнах, і впроваджувати це у себе – без сліпого наслідування якоїсь однієї конкретної моделі.

Присутність на ринку залізничних вантажоперевезень приватного оператора, на думку Миколи Мірошниченка, суттєво покращить чинну бізнес-модель:

«Забігаючи наперед, скажу, що в нас є плани щодо оптимізації вантажопотоків у разі прийняття цього закону (про приватну тягу. – Прим. ред.). Я думаю, що найімовірніше, ми звернемося до послуг сторонніх операторів».

Морські порти

Як відзначив Микола Мірошниченко, сьогодні 95% зернових вантажів експортують з України через морські порти, і щороку зростає кількість операторів, які надають послуги з перевалки вантажів.

«Нас як учасників ринку це радує, оскільки вартість перевезень при цьому знижується», – зізнається пан Мірошниченко. – Я розумію, що власник і оператори хочуть, щоб ціна зростала, проте бізнес існує доти, поки це приносить прибуток».

В Україні зернові термінали належать не лише землевласникам, і на цьому можна поки що заробляти гроші, а також робити в це інвестиції – наголосив Микола Мірошниченко.

Landlord раніше повідомляв про те, що Кернел за $64 млн купив найпотужнішого після УЗ залізничного оператора.

Логістика

12 квітня 2019 13:40

У цукрових підприємств зростають витрати на логістику. Укрцукор просить втрутитися Президента

У зв’язку із закриттям «Укрзалізницею» деяких вантажних станцій, якi обслуговують цукровi заводи, на підприємствах галузі зростають логістичні витрати. «Укрцукор» офіційно звернувся до Петра Порошенка з проханням вирішити проблему.

Про це повідомляє прес-служба НАЦУ «Укрцукор».

«Укрзалізниця» визнала малодіяльними та закриває окремі вантажні станції на Пiвденній залiзницi Полтавської області, якими користуються українські цукровi заводи ТОВ «Фiрма «Астарта-Київ» та ПП «Ланнiвський цукровий завод». Йдеться про станцiї  Ланна, Вили, Лiщинiвка та Водяна.

Читайте: Без добрив та ЗЗР: на Рівненщині успішно вирощують органічний цукровий буряк

У зв’язку з цим на підприємствах збільшаться витрати на приймання сировини і відправлення готової продукції, що «зробить вказанi регiони логiстично непривабливими для подальшого розвитку пiдприємств та будiвництва нових об’єктiв».

Тому НАЦУ «Укрцукор» направила офіційне звернення Президенту України, Прем’єр-міністру та голові правління АТ «Укрзалізниця» з проханням не допустити закриття вантажних станцій, які обслуговують підприємства цукрової галузі.

Landlord раніше повідомляв про те, що 10 квітня у Києві презентували перший органічний сертифікований український цукор.

Логістика

04 квітня 2019 16:32

Агробізнес кличуть на форум «Зернова логістика та термінали України»

До 12.04 можна скористатися опціями пільгового періоду при реєстрації.

Компанія ВІВА КОНСАЛТ продовжує реєстрацію на аграрно-логістичний форум «Зернова логістика та термінали України», який відбудеться в Маріуполі 12 червня.

Конференція присвячена найбільш актуальним питанням ринку логістики зернових у контексті відкриття в Азовському регіоні потужного зернового терміналу в Маріупольському морському торговельному порту. До речі, порт в цьому році відзначає своє 130-річчя.

Читайте: Порти Маріуполь та Ізмаїл перевалили понад 1 млн т вантажів кожен

Форум збирає основних гравців ринку агрологістики, щоб у прямому спілкуванні вирішувати питання, що стоять перед галуззю. Серед учасників: Маріупольський МТП, HarvEast, Risoil, COFCO Agri Resources Ukraine, СТТ, АП-Груп, ЄвроОйл, Фладко, Zernovoz.ua, АМПУ, Дженконіс.

Як раніше повідомляв Landlord, в Україні збудують автобан на 4 смуги, який з’єднає портові міста Маріуполь, Бердянськ, Херсон і Миколаїв.

Логістика

Показати ще