Румунська приватна залізнична вантажна компанія Grampet Group кілька днів тому відкрила нещодавно побудований зерновий перевантажувальний термінал поблизу кордону з Україною.
Термінал розташований у місті Дорнешти і дозволить покращити сполучення із портом Констанца, інформує USM.
Для полегшення перевалки термінал використовує обладнання, подібне до річкових і морських портів Румунії.
Новий термінал збудували на початку квітня 2024 року. Річна потужність транзиту зерна сягає 3 млн т. Підприємство оснащене станцією навантаження вагонів (довжиною 128 м) і станцією розвантаження (довжиною 120 м), які дозволяють одночасно обробляти 8 вагонів.
Вартість інфраструктури оцінюють у €10 млн.
Раніше у компанії заявляли, що це найбільший перевантажувальний термінал для сільськогосподарської продукції в Європі.
Sunolta інвестувала у придбання технологічних потужностей з перевалки зернових культур на експорт у терміналі, що знаходиться на території Одеського морського торговельного порту.
Компанія “Алмейда Груп” побудувала перевантажувальний зерновий термінал на станції Вадул-Сірет, що на кордоні з Румунією.
У Румунії мають намір побудувати новий сучасний зерновий термінал у порту Констанца. Портовий оператор Socep вже розпочав необхідні для цього процедури.
Біля кордону Угорщини з Україною розпочав роботу найбільший у Європі наземний контейнерний термінал, метою якого є збільшення постачання українського зерна через Угорщину до портів Адріатичного моря.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!