Про це повідомляє АПК-Информ.
2 квітня в УЗА пройшло засідання, присвячене обговоренню проекту меморандуму про взаєморозуміння між учасниками зернового ринку і АТ «Укрзалізниця» у 2019–2020 маркетинговому році.
УЗ не підтримала цей проект, оскільки «кожна стаття документа ставить якісь умови Укрзалізниці», – пояснив позицію компанії заступник начальника департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Анатолій Бондар.
Читайте: Тарифи на вантажні перевезення УЗ проіндексовано на 14,2 %
За словами Анатолія Бондара, документ «потрібно повністю міняти, виключати звідти питання тарифів, малодіяльних станцій та ін.».
Президент УЗА Микола Горбачов наголосив, що учасники зернового ринку прагнуть партнерських відносин з УЗ, і що меморандум – це не ультиматум.
Landlord раніше повідомляв про те, що за загальною оцінкою стану зернової логістики України, дефіцит хоперів у 2020 році становитиме 3 тис. вагонів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!