На острові Сицилія розпочали експлуатацію з пасажирами збудованого компанією Hitachi Rail для італійського національного оператора Trenitalia гібридного поїзда Blues, який демонстрували на виставці InnoTrans 2022, пише ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
На електрифікованих ділянках поїзд отримує живлення від контактної мережі, тоді як на неелектрифікованих використовується дизельна тяга.
Для проходження ділянок невеликої протяжності, не обладнаних контактною мережею, застосовуються акумуляторні батареї, які служать також для живлення обладнання поїзда під час зупинок на станціях, що дозволяє відключати на цей час дизель і так скоротити на 50% споживання палива та викиди діоксиду вуглецю, а також знизити шумове забруднення.
Потяг обладнаний інноваційною системою кондиціонування повітря, що дозволяє оптимізувати енергоспоживання. У салоні передбачені USB-роз’єми та розетки на напругу 220 В. Виділено місця для велосипедів, збільшено простір для перевезення багажу.
У поїзді – 300 місць для сидіння, максимальна швидкість – 160 км/год.
Поїзд відповідає вимогам щодо створення умов для пасажирів з обмеженою мобільністю. До 95 % матеріалів, застосованих при будівництві поїзда, придатні для переробки та повторного використання, водночас багато компонентів виготовлено з вторинної сировини. Внутрішнє освітлення та зовнішнє світлосигнальне обладнання виконане на основі світлодіодів, що сприяє скороченню енергоспоживання.
Рамкова угода з компанією Trenitalia передбачає постачання до 135 поїздів Blues загальною вартістю 1,2 млрд євро. Для Сицилії побудують 22 поїзди.
Нагадаємо, A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Компанія New Holland вже давно відстоює альтернативні види пального як майбутнє сільського господарства, розробивши 2006 року свою стратегію “Лідер чистої енергії”. Відтоді бренд накопичив величезний досвід і знання в цій галузі, розробляючи концепції, прототипи та комерційний трактор, що працює на природному газі: New Holland T6 Methane Power. Сьогодні бренд робить наступний крок на шляху до чистої енергії з передсерійним прототипом трактора T7 Methane Power LNG, що працює на зрідженому природному газі (ЗПГ).
Британський виробник спецтехніки JCB інвестує 100 мільйонів фунтів стерлінгів у виробництво високоефективних водневих двигунів.
Компанії Air Products і Mabanaft оголосили про плани збудувати в порту Гамбург перший у Німеччині великий термінал для імпорту екологічно чистого енергоресурсу, передає “Порти України”.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!