Таку думку озвучив Валерій Ткачов на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук.
Наміри АТ «Укрзалізниця» позбавитися від майже 400 лінійних елеваторів продиктовані бажанням агрохолдингів, що володіють маршрутними елеваторами, прибрати конкурентів, вважає Валерій Ткачов.
«У закритті малих і середній елеваторів є вигодоотримувач – великі зернові компанії, що володіють маршрутними елеваторами. Вони руками «Укрзалізниці» прибирають конкурентів», – написав Валерій Ткачов.
Читайте: Укрзалізниця встановила рекорд із перевезення зернових
Зараз великі агрохолдинги мають по 3-5 оборотів зерна на елеваторах. А поруч зачиняються елеватори, відрізані від залізничної інфраструктури, стверджує експерт.
«Думку малих і середніх учасників зернового ринку, на жаль, не озвучують в асоціаціях і київських майданчиках, там представлені переважно великі учасники ринку», – зауважив В.Ткачов.
Landlord раніше повідомляв, що АМКУ розбирається з наміром Укрзалізниці закрити понад 300 вантажних станцій.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!