ЛогістикаНовини

За тиждень черги вагонів на кордонах з ЄС скоротилась до 15,7 тис. одиниць

Черги в напрямку західних прикордонних переходів України за минулий тиждень ще скоротилися – до 15,7 тис. вагонів. Про це проінформував заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

В бік усіх прикордонних переходів прямують 15 тис. 769 вагонів, із яких 3 тис. 778 з зерном. Він нагадав, що ще кілька місяців тому, у червні, черга доходила майже до 43 тис. вагонів загалом і до 10 тис. зерновозів.

Ткачов наголосив, що при здачі в середньому 1,5 – 1,7 тис. вагонів на добу, чергу можна ліквідувати за 10 діб.

Разом із тим, змінився лідер серед прикордонних переходів за найбільш напруженою ситуацією із чергою. Якщо раніше це був перехід Вадул-Сірет – Дорнешти, то нині Чоп – Чієрна над Тісоу. В напрямку нього слідує понад третина від загальної кількості вагонів – 5,8 тис.

Дана проблемна ситуація виникла через накопичення вагонів з рудою в напрямку меткомбінатів Словаччини.

Щодо зернових перевезень, то найбільше накопичення вагонів в бік переходів Батьово – Еперешки (1,3 тис. зерновозів) та Ягодин – Дорогуськ (майже 1 тис.).

Раніше черга з вагонів в напрямку західних переходів станом на 29 вересня становила 18 тис. одиниць.

Нагадаємо, ситуація на кордонах України нагадує апокаліпсис: через часткове відновлення роботи морських портів, які не справляються з обсягами вантажів, на кордоні України у напрямку до Європейського Союзу утворилися довжелезні багатокілометрові черги з вагонів та вантажівок. Наразі сусідні країни не можуть прийняти значних обсягів українського агровантажу, яке раніше уходило за кордон морем, тому що в них нема достатньої кількості вагонів під євроколію, локомотивів та бригад, повідомляє Електронна зернова біржа України.

Попри угоду щодо деблокади українських портів, експорт українського зерна продовжують здійснювати вантажівки. На кордоні через це утворилися величезні черги. Через затори на західному кордоні України, українські фермери додатково витрачають €80−90 на транспортування 1 тонни зерна.

Через величезні затори на західному кордоні України, українські фермери додатково витрачають €80−90 на транспортування 1 тонни зерна.

Кількість вантажних автомобілів на українсько-польському кордоні постійно зростає через низьку пропускну здатність митниці з польської сторони.

Україна та Польща підписали меморандум про розробку інструментів сприяння торгівлі. Ним передбачено страхування вантажів.

Анна Лиса

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку