Які пріоритети виставляють супермаркети ЄС до продукції розповів Тіно Цайске в своєму блозі на НВ Бизнес.
«У яких продуктів найвищі шанси потрапити на полиці європейських магазинів?
Асортимент досить широкий. В першу чергу – сільськогосподарська продукція, серед якої мед, горіхи, мука й соняшникова олія. Перелік цієї продукції найближчими роками буде розширюватися, поскільки в цьому зацікавлені як виробники, так і роздріб», – спрогнозував генеральний директор Metro Cash & Carry Україна.
За словами top-менеджера, вже сьогодні на полицях супермаркетів Чехії, Німеччини, Франції продаються українські продукти. Мережа Metro Cash & Carry теж має бажання працювати з українськими виробниками, адже вони випускають хорошу продукцію, часто за цінами, нижчими, ніж у європейських аграріїв.
Тіно Цайске додає: якісна продукція може потрапити на полиці не оптових центрів Європи.
Читайте: Супермаркети вирощують овочі на даху
“Кожна країна самостійно вибирає асортимент продукції, яку вона представляє в своїх магазинах, враховуючи свої особливості. Але робота навіть з половиною наших оптових центрів, а це приблизно 750 магазинів в 28 країнах Європи, може виявитися вигідною”, – сказав Цайске.
Мережі часто орієнтуються на власну цільову аудиторію. Тому єдиного рецепта, як пробитися до європейських супермаркетів, не існує.
Landlord раніше повідомляв, що експорт української лохини перевищив 2 тис. тонн.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!