Новини / Думки     12 грудня 2019 11:42

За рахунок демпінгу: європейські супермаркети чекають продукти з України

Європейські супермаркети зацікавлені в українських горіхах, олії, борошні та медові. Таку думку висловив Тіно Цайске, генеральний директор Metro Cash & Carry Україна. Експерт стверджує: українська продукція має переваги за рахунок цінових поступок.

Які пріоритети виставляють супермаркети ЄС до продукції розповів Тіно Цайске в своєму блозі на НВ Бизнес.

«У яких продуктів найвищі шанси потрапити на полиці європейських магазинів?

Асортимент досить широкий. В першу чергу – сільськогосподарська продукція, серед якої мед, горіхи, мука й соняшникова олія. Перелік цієї продукції найближчими роками буде розширюватися, поскільки в цьому зацікавлені як виробники, так і роздріб», – спрогнозував генеральний директор Metro Cash & Carry Україна.

За словами top-менеджера, вже сьогодні на полицях супермаркетів Чехії, Німеччини, Франції продаються українські продукти. Мережа Metro Cash & Carry теж має бажання працювати з українськими виробниками, адже вони випускають хорошу продукцію, часто за цінами, нижчими, ніж у європейських аграріїв.

Тіно Цайске додає: якісна продукція може потрапити на полиці не оптових центрів Європи.

Читайте: Супермаркети вирощують овочі на даху

“Кожна країна самостійно вибирає асортимент продукції, яку вона представляє в своїх магазинах, враховуючи свої особливості. Але робота навіть з половиною наших оптових центрів, а це приблизно 750 магазинів в 28 країнах Європи, може виявитися вигідною”, – сказав Цайске.

Мережі часто орієнтуються на власну цільову аудиторію. Тому єдиного рецепта, як пробитися до європейських супермаркетів, не існує.

Landlord раніше повідомляв, що експорт української лохини перевищив 2 тис. тонн.

Новини за темою:  524 мікропідприємства: як в Україні розвивається мала молочна переробка під час війни

Читайте також