Новини    03 серпня 2023 20:18

Wartsila обладнає допоміжні двигуни на метанолі для шести контейнеровозів CMA CGM

Шість контейнеровозів стануть першими судами CMA CGM, що працюватимуть на метаноловому пальному

Технологічна група Wartsila обладнає допоміжними двигунами на метанолі французькій судноплавній компанії CMA CGM. Двигуни замовлені для шести контейнеровозів місткістю 15 тис. TEU, їх будують на суднобудівній корабельні Далянь у Китаї, пише The Maritime Executive.

Зазначається, що шість контейнеровозів стануть першими судами CMA CGM, які будуть працювати на метаноловому пальному.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Вважається, що вибір метанолу є основним для поточних амбіцій компанії щодо декарбонізації, оскільки робота двигуна на метанолі виробляє менше забруднюючих речовин, ніж дизельне пальне, і його можна виробляти зі стійких джерел енергії, заснованих на відновлюваних джерелах.

Наша мета — досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року. Оснащуючи наш майбутній флот системами метанолу, ми зробимо серйозний внесок у досягнення цієї мети. З цієї причини нам потрібні досвід та технологічне лідерство, які Wartsila забезпечує при розробці двигунів, здатних працювати на новому екологічному судновому паливі, — зазначив віце-президент CMA SHIPS Ксав’є Леклерк.

Для кожного з суден повний комплект Wärtsilä включає три шестициліндрових і один семициліндровий двигун Wärtsilä 32M, оснащених системами селективної каталітичної нейтралізації (SCR). Постачання обладнання заплановано на кінець 2024 року, а судно очікується восени 2025 року.

Нагадаємо, данський логістичний холдинг AP. Moller-Maersk прийняв в експлуатацію перший у світі контейнеровоз (місткість 2,1 тис. TEU), що працює на екологічно чистому метанолі.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.

Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.

Новини за темою:  Нічні заморозки до -3°C: синоптики попереджають про загрозу для посівів у західних та північних областях

Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.

Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.

Тайванський Evergreen став наступним великим контейнерним перевізником, який приєднався до зростаючого списку ліній, що інвестують у контейнеровози з двопаливними двигунами на метанолі.

На китайській корабельні COSCO Shipping Heavy Industry спущено на воду перший із двох електричних контейнеровозів місткістю 700 TEU.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...