Про це повідомляє EastFruit.
Під час Міжнародного форуму S-Fruit.Transformation, який проходить цими днями в Києві, Ірина Кухтіна закликала ягідників робити особливий наголос на маркетинг, оскільки сьогодні споживачі хочуть купувати не тільки смачну і корисну ягоду, а й «красиву, зручну й оригінальну продукцію, тобто – емоції».
«Ягоди – це модно! Але, як і будь-яка мода, ця також може пройти», – застерігає експерт.
Як приклад пошуку ніш преміум-сегмента Ірина Кухтіна навела сублімовану суницю садову в шоколаді, яку вже виробляють і в Україні. Подарункова упаковка – також один із актуальних маркетингових ходів.
Читайте: Ціна на свіжу суницю в Україні стрімко знижується
Президент Ягідної асоціації України звернула увагу на пропозицію продуктів переробки фруктів і ягід, зокрема пастили, яку сьогодні все більше просувають на ринку як альтернативу традиційним ласощам.
Landlord раніше повідомляв про те, що Україна експортувала рекордні обсяги заморожених фруктів та ягід на $78 млн.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!