НовиниСадівництво

Виробникам ягід радять робити акцент на маркетингу – Міжнародний форум S-Fruit.Transformation

Про це повідомляє EastFruit.

Під час Міжнародного форуму S-Fruit.Transformation, який проходить цими днями в Києві, Ірина Кухтіна закликала ягідників робити особливий наголос на маркетинг, оскільки сьогодні споживачі хочуть купувати не тільки смачну і корисну ягоду, а й «красиву, зручну й оригінальну продукцію, тобто – емоції».

«Ягоди – це модно! Але, як і будь-яка мода, ця також може пройти», – застерігає експерт.

Як приклад пошуку ніш преміум-сегмента Ірина Кухтіна навела сублімовану суницю садову в шоколаді, яку вже виробляють і в Україні. Подарункова упаковка – також один із актуальних маркетингових ходів.

Читайте: Ціна на свіжу суницю в Україні стрімко знижується

Президент Ягідної асоціації України звернула увагу на пропозицію продуктів переробки фруктів і ягід, зокрема пастили, яку сьогодні все більше просувають на ринку як альтернативу традиційним ласощам.

Landlord раніше повідомляв про те, що Україна експортувала рекордні обсяги заморожених фруктів та ягід на $78 млн.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку