Новини / Садівництво     03 квітня 2019 09:16

Виробникам ягід радять робити акцент на маркетингу – Міжнародний форум S-Fruit.Transformation

Продукція ягідників сьогодні стає трендовою, але щоб утримати інтерес споживача до неї, виробники мають шукати оригінальні маркетингові рішення. Так вважає президент Ягідної асоціації України Ірина Кухтіна.

Про це повідомляє EastFruit.

Під час Міжнародного форуму S-Fruit.Transformation, який проходить цими днями в Києві, Ірина Кухтіна закликала ягідників робити особливий наголос на маркетинг, оскільки сьогодні споживачі хочуть купувати не тільки смачну і корисну ягоду, а й «красиву, зручну й оригінальну продукцію, тобто – емоції».

«Ягоди – це модно! Але, як і будь-яка мода, ця також може пройти», – застерігає експерт.

Як приклад пошуку ніш преміум-сегмента Ірина Кухтіна навела сублімовану суницю садову в шоколаді, яку вже виробляють і в Україні. Подарункова упаковка – також один із актуальних маркетингових ходів.

Читайте: Ціна на свіжу суницю в Україні стрімко знижується

Президент Ягідної асоціації України звернула увагу на пропозицію продуктів переробки фруктів і ягід, зокрема пастили, яку сьогодні все більше просувають на ринку як альтернативу традиційним ласощам.

Landlord раніше повідомляв про те, що Україна експортувала рекордні обсяги заморожених фруктів та ягід на $78 млн.

Новини за темою:  9% персоналу агрокомпаній мобілізовано: як аграрії підтримують працівників на фронті

Читайте також