Новини / Логістика     01 березня 2019 08:41

В УЗ 10% зайвих локомотивів – Олександр Богданов

Станом на кінець лютого на «Укрзалізниці» спостерігається профіцит локомотивів. Наразі його частка – 10%. Однак, керівництво УЗ очікує, що нинішній профіцит з початком посівної навесні та збору врожаю влітку обернеться дефіцитом.

Про це повідомляє ЦТС.

Наразі біля 34,6% вагонного парку здійснює свою діяльність з перепробігом по заводських видах ремонту.

«Сьогодні продуктивність локомотивів «Укрзалізниці» становить 90%. Перевиробництво або профіцит локомотивів спостерігається на рівні 10%. Тобто ми повністю покриваємо всі заявки від перевізників, до того ж частина лишається зайвою», – пояснює Олександр Богданов, заступник директора департаменту локомотивного господарства УЗ.

Читайте: Укрзалізниця через ProZorro здала в оренду 2,5 тис. вагонів

Водночас, за наявності прогнозованого росту збільшення кількості ключових перевезень, до яких належать транспортування металу, руди та зерна, профіцит швидко зникне. За словами Богданова, ця тенденція характерна лише для січня та лютого. Схожа ситуація була торік. Цього року профіцит локомотивів у зимові місяці знову виник. Однак, весь рік так не триватиме.

У наступні місяці дефіцит на локомотиви виникатиме ще й на фоні загальної зношеності вагонного парку. Адже майже 2 сотні локомотивів потребують суттєвої модернізації, а 1288 одиниць узагалі підлягають списанню. Проте цю процедуру планують здійснювати поступово до 2025 року.

Як раніше повідомляв Landlord, французька компанія «Alstom» планує продати в Україну 500 вантажних локомотивів. Проект розрахований на кілька партій. Орієнтовні терміни реалізації – до 2025 року. Планується, що це частково покриє дефіцит локомотивної тяги на УЗ.

Новини за темою:  Критичні 60 днів: Україна та ЄС мають знайти компроміс щодо квот на аграрний експорт до серпня

Читайте також