Про це у своєму блозі повідомив директор з економіки та фінансів АТ “Укрзалізниця” Андрій Рязанцев.
Дуже довго ГМК залишався найбільшим експортером в Україні та гарантував держбюджету валютний виторг. Тому отримав преференції у ціновій політиці залізничних перевезень. Без згоди ГМК Укрзалізниця не може підняти тарифи, зазначає Рязанцев.
За словами представника Укрзалізниці, якщо тариф не змінити – підприємство працюватиме в умовах обмеженого ресурсу тяги та матиме низьку пропускну здатність. Доведеться вибирати найефективніший спосіб роботи – перевозити ті вантажі, від яких більше виторгу. А це сьогодні зерно, яке на світових ринках продають втричі дорожче за руду. Виторг за зернові буде вищим у 3,2 раза, якщо обидва товари перевозити в однаковому обсязі, вважає фінансовий директор.
Читайте: У 2019 р. перевезення вантажів Укрзалізницею подорожчає майже на 23 %
Як повідомляв LANDLORD, зерно витісняє руду на ринку залізничних перевезень. За останні 8 років питома вага продукції гірничо-металургійного комплексу (ГМК) у перевезеннях Укрзалізниці зменшилася на 10 %, а зернових – зросла на 10 %.
Фото: Getty Images