Новини

УЗА: Збільшення парку локомотивів не поліпшить ситуації з перевезенням зерна у 2018 році. 

Збільшення парку локомотивів, які поставлятимуть компанії General Electric та Bombardier для Укрзалізниці, заплановано на кінець цього року, що не поліпшить ситуації з перевезенням зерна у 2018 році. Про це повідомили в «Українській зерновій асоціації» (УЗА).

На думку президента УЗА Миколи Горбачьова, тягар перевезень зернових в цьому році знов ляже на авто та річковий транспорт.

«Якщо Укрзалізниця не зможе збільшити свою пропускну здатність шляхом збільшення парку зерновозів, локомотивної тяги, ефективності використання вагонів та інших показників, то збільшення у 2019 році виробництва зерна та, відповідно, його експорту, ляжуть на плечі інших транспортних складових – автотранспорту та річкового», – наголосив Микола Горбачьов.

Згідно повідомленню, УЗА також не зрозуміла ситуація залишається із вантажними роботами на 148 залізничних станціях.

«Ми позитивно оцінюємо продовження діалогу з Укрзалізницею, оскільки ми з’ясували, що не всі 177 станцій закриватимуть, це хороший сигнал для зернового ринку, однак нез’ясованим залишається питання щодо рівня обмежень відносно інших 148 станцій», – заявив президент УЗА

Без відповіді залишилися питання умов обмежень по вантажним роботам на 148 залізничних станціях, оскільки це обмеження, на думку експертів УЗА, може означати тимчасове закриття цих станцій.

«Ми продовжуємо діалог з Укрзалізницею, щоби з’ясувати всі ці питання, які є нагальними до початку заготовки зерна», – наголосив Микола Горбачьов.

Нагадаємо, як раніше повідомляв LANDLORD, у квітні 2018 року Укрзалізниця винесла на обговорення закриття 177 залізничних станцій із навантаження зерна, частина з яких мала обмежити вантажні роботи на період з 1 червня по 1 грудня 2018 року.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку