Новини / Політика     27 грудня 2020 14:50

Уряд встановив тарифи на проїзд по ще неіснуючим дорогам

Встановлено плату за проїзд концесійними шляхами протяжністю 1,4 тис км, які планують збудувати на основі державно-приватного партнерства

Уряд затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами загального користування, побудованими на умовах концесії. Вона буде визначатися відповідно до категорії транспортних засобів і за кожен кілометр автодороги.

Як заявив міністр інфраструктури України Владислав Криклій, впровадження перспективних проектів державно-приватного партнерства (ДПП) залишається одним з головних пріоритетів для його відомства в 2021 році.

«Ми хочемо залучити приватних інвесторів на ринок українських автодоріг. Для цього вже розроблена програма в дорожній галузі, в рамках якої на першому етапі ми відновимо 6 потенційних пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1,4 тис. км. Рішення уряду дозволить створити правові підстави для реалізації проектів з будівництва доріг на умовах концесії. Крім того, це сприятиме підвищенню зацікавленості з боку приватних інвесторів брати участь в концесійних проектах в дорожньому секторі України», – наголосив він.

Залежно від категорії транспортного засобу вартість проїзду буде визначатися таким чином:

  • мотоцикли, легкових автомобілі – 0,023 євро/км;
  • легкові автомобілі з причепом, мікроавтобуси до 10 місць, вантажівки до 3,5 т – 0,023 євро/км;
  • вантажні автомобілі, автопоїзди з дозволеною максимальною масою 3,5-12 т, автобуси до 29 місць – 0,045 євро/км;
  • для вантажівок і автопоїздів з дозволеною максимальною масою понад 12 т, автобусів більше 29 місць – 0,133 євро/км.

Відповідно до закону України «Про концесії», розмір плати за разовий проїзд по автомобільній дорозі загального користування, побудованої на умовах концесії, визначається концесіонером відповідно до умов концесійного договору та з урахуванням тарифної сітки плати за разовий проїзд автомобільною дорогою за кожен кілометр, але не може перевищувати максимального розміру, встановлено КМУ.

ЧитайтеУряд підтримав законопроєкт про посилення контролю над ринком насіння

Новини за темою:  Україна і США готові до запуску Інвестиційного фонду відбудови: стартовий капітал — $25 мільйонів

Водночас, як зазначило на своїй сторінці Facebook державне агентство «Укравтодор», у постанові уряду не йдеться про дороги «Великого будівництва».

«На засідання уряду затверджено постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані у рамках концесії. В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг Великого будівництва цього року не може стати платною», – сказано у повідомленні.

Крім того, було підкреслено, що будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що EOS Data Analytics спростувала дані про 6 млн га тіньових посівів.

Фото: Укравтодор

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також