АТ “Укрзалізниця” інформує, що до єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів з вантажних перевезень “е.Портал УЗ-Карго” вже приєдналося приблизно 2 тисячі замовників послуг та 5 тисяч користувачів. З 1 липня Укрзалізниця припиняє роботу системи “АС Клієнт УЗ”, яка використовувалася вантажовласниками з 2011 року і дотепер.
“е.Портал УЗ-Карго” – більш сучасна та зручна альтернатива програмного продукту “АС Клієнт УЗ”. Тут користувачі мають доступ до електронних сервісів для організації перевезень вантажів, можуть отримувати інші послуги, пов’язані з ними, а також інформацію про події та зміни.
Також “е.Портал УЗ-Карго” надає можливість проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, погодження замовлень на перевезення та інші супутні послуги, обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, зокрема при розв’язання спірних питань, що виникли у процесі виконання перевезення та проведення розрахунків за них.
Окрім цього, “е.Портал УЗ-Карго” має сучасні засоби захисту інформації від несанкціонованих втручань у роботу системи та інших спроб зламу. Водночас УЗ постійно проводить роботу з удосконалення роботи системи, і надалі нові електронні сервіси, пов’язані з вантажними перевезеннями, розміщуватимуться у системі “е.Портал УЗ-Карго”.
Інші сервіси, зокрема АРМ Вантажовідправника, і робота у власних системах користувачів послуг через сервер модуля узгодження працюватимуть і надалі.
Довідка. Для коректної роботи особистого кабінету необхідно відкривати кабінет в одному з браузерів:
- Google Chrome версії не нижче 113.0.5672.64;
- Microsoft Edge версії не нижче 112.0.1722.68;
- Mozilla Firefox версії не нижче 112.0.2.
Ознайомитись із системою “е.Портал УЗ-Карго” та під’єднатися до неї можна за посиланням.
Упродовж першого кварталу 2024 року “Укрзалізниця” перевезла 44,69 мільйона тонн вантажів, що є на 28,7% більше, ніж минулого року. Про це заявив Валерій Ткачов, заступник директора департаменту комерційної роботи компанії.
За цей період загальний обсяг перевезень склав 44,69 мільйона тонн, що становить зростання на 28,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Це найвищий показник за квартал протягом війни, за словами Ткачова.
У березні 2024 року було перевезено 16,01 мільйона тонн вантажів, що на 10,01% більше, ніж у лютому того ж року. Це також рекордний обсяг перевезень за один місяць протягом війни.
Протягом першого кварталу 2024 року залізницею було перевезено 23,39 мільйона тонн вантажів в експортному напрямку, що на 50,6% більше, ніж у перший квартал 2023 року. Це також рекордний обсяг експортних перевезень за квартал протягом війни.
Ткачов пояснив, що значний ріст експортних перевезень обумовлений ефективною діяльністю українського експортного коридору через порти Великої Одеси, а також відновленням економіки України в цілому.
Читайте також: Після скандалу з нацгвардійцем і собакою “Укрзалізниця” оновить правила перевезення тварин у потягах
Стосовно складу експортних перевезень за березень 2024 року, перше місце займає залізна та марганцева руда з обсягом 3,58 мільйона тонн (44% від загального обсягу рудних вантажів у експортних перевезеннях). На другому місці знаходяться зернові вантажі з обсягом 3,24 мільйона тонн (39,9% частка в експортних перевезеннях), а на третьому – чорні метали з обсягом 0,37 мільйона тонн (4,5% частка в експортних перевезеннях).
Нагадаємо, акціонерне товариство “Укрзалізниця” розраховує збудувати 120 вагонів-зерновозів цього року для використання внутрішньо в країні та на міжнародних залізничних мережах.
Раніше стало відомо, що АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу. Крім того, у компанії заявили, що збудували на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 мм та євроколією – 1435 мм. Більшість комплектуючих і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
“Укрзалізниця” планує досягти чистого прибутку в розмірі 7 мільярдів гривень за 2023 рік, порівняно зі збитком в 9,6 мільярда гривень у 2022 році.
Потік вагонів із зерновими вантажами в Україні змінив свій напрям від західних кордонів на морські порти Великої Одеси.
У квітні в АТ “Укрзалізниця” наростили середньодобове навантаження на 20,6%, проти квітня 2022 року, — до 360,5 тис. тонн.
В АТ “Укрзалізниця” оприлюднили ставки плати за використання власних вагонів філії у травні. У травні здешевшає більшість рухомого складу. Зокрема ставка на зерновоз знизиться до 3850 грн/добу (проти 4100 грн/добу у квітні), на піввагон — 1350 грн/добу (проти 1500 грн/добу). Цистерна переобладнана та модернізована вартуватиме 4700 грн/добу проти 5100 грн/добу минулого місяця.
Лише 6 930 з 56 440 вагоновідправок послуг користування зерновозами АТ “Укрзалізниця”, виставлених на аукціони через “Прозорро.Продажі”, були успішними у січні 2023 року. При цьому торги проводилися як у форматі голландських аукціонів (на пониження ціни), так і англійських аукціонів (на підвищення ціни).
“Укрзалізниця” активно розглядає можливість розширення бази для ремонту лінійного обладнання локомотивів. Днями в товаристві пройшла зустріч з підприємствами, потенційно зацікавленими в такій співпраці.
АТ “Укрзалізниця” має намір забезпечити більшу прозорість у своїх закупівлях, оприлюднюючи плани закупівель заздалегідь для сприяння використанню українських товарів та компонентів. Це стало відомо під час зустрічі, присвяченої питанням демонополізації та імпортозаміщення, яку провела перший віцепрем’єр-міністр економіки Юлія Свириденко.
“Укрзалізниця” планує досягти чистого прибутку в розмірі 7 мільярдів гривень за 2023 рік, порівняно зі збитком в 9,6 мільярда гривень у 2022 році. Про це повідомив в.о. голови правління компанії Євген Лященко під час підсумкової зустрічі команди Мінінфраструктури з дипломатами та громадськістю, передав “Бізнес Цензор”.
Анна Лиса