Українська сімейна компанія Brancho, яка виготовляє крафтові екологічні фруктові роли, чіпси та фруктово-ягідний чай, презентувала свою продукцію на найбільшій виставці у Скандинавії Nordic Organic Food Fair 2022. Чотири роки вони створюють солодощі без цукру та мінімально оброблені для максимального збереження вітамінів та поживних речовин, передає newfood.
В наших снеках лише те, що створила сама природа. Жодного цукру, барвників, консервантів, желатину, згущувачів тощо, – зазначають у компанії.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Сировину для виготовлення солодощів постачають місцеві фермери.
У листопаді 2022 року Brancho стала одним із шести українських виробників натуральної продукції, які вперше презентували свої товари для споживачів Данії та Швеції.
За словами організаторів заходу, ринок Скандинавії — один з найперспективніших ринків для постачання органічної продукції. Данія та Швеція мають найвищі частки продажів органічної продукції в супермаркетах (13% та 8,7% відповідно), а жителі скандинавських країн щорічно витрачають в середньому від 75 до 385 євро на органічну їжу, тож цей ринок може стати неабияк перспективним для українських компаній.
Серед ексклюзивних новинок Brancho – перекус у вигляді фруктових ролів. Унікальним є те, що ягоди та фрукти для снеків не підварюють. Щоб зберегти корисні властивості, свіжу сировину перетирають, а потім підсушують при температурі 45 градусів.
Цікавою позицією асортименту компанії є їстівний чай. Це новий формат снеку у вигляді поєднання натурального гарячого напою та фруктово-ягідної суміші, яка проходить попередню регідрацію.
Нагадаємо, ініціатива “українських полиць” у закордонних супермаркетах Ucare by FoodTech Shelf та Канадсько-Українська торгова палата CUCC стали партнерами.
У супермаркетах Польщі з’являться “українські полиці”. Українські виробники можуть запропонувати європейським ритейлерам м’ясні продукти тривалого зберігання, снеки, горіхи, мед, кондитерські вироби, рибну продукцію, консерви та безалкогольні напої.
Наприкінці 2022 року на полицях супермаркетів Данії з’явилися українські товари. Зокрема, українська продукція прикрашає полиці компанії Coop Danmark, яка є провідним роздрібним продавцем споживчих товарів у Данії і має понад 1100 супермаркетів.
У листопаді 2022 року відразу дві мережі продуктових магазинів Японії порадували появою українських продуктів — вино 1821 у YamaYa, а також розширений асортимент солодощів Ascania у Gyomu Super.
24 оператори органічного ринку отримають підтримку в межах третього етапу грантової програми “Підтримка органічного сектору в Україні”, яку ініційовано об’єднанням “Органічна ініціатива”, на загальну суму 90 тис. швейцарських франків.
У Варшаві (Польща) відкрився перший фірмовий магазин натуральних українських солодощів Bob Snail, повідомляє пресслужба компанії.
Український виробник морозива та заморожених напівфабрикатів “Три Ведмеді” отримав беззаставний кредит в 210 млн грн від “Райффайзен Банку” під страхове покриття Експортно-кредитного агентства (ЕКА) на здійснення експорту до Польщі.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!