Новини    26 червня 2023 18:27

Український виробник їстівного чаю планує підкорити ринки Данії та Швеції

В наших снеках лише те, що створила сама природа. Жодного цукру, барвників, консервантів, желатину, згущувачів тощо, – наголошують у компанії.

Українська сімейна компанія Brancho, яка виготовляє крафтові екологічні фруктові роли, чіпси та фруктово-ягідний чай, презентувала свою продукцію на найбільшій виставці у Скандинавії Nordic Organic Food Fair 2022. Чотири роки вони створюють солодощі без цукру та мінімально оброблені для максимального збереження вітамінів та поживних речовин, передає newfood.

В наших снеках лише те, що створила сама природа. Жодного цукру, барвників, консервантів, желатину, згущувачів тощо, – зазначають у компанії.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

Сировину для виготовлення солодощів постачають місцеві фермери.

У листопаді 2022 року Brancho стала одним із шести українських виробників натуральної продукції, які вперше презентували свої товари для споживачів Данії та Швеції.

За словами організаторів заходу, ринок Скандинавії — один з найперспективніших ринків для постачання органічної продукції. Данія та Швеція мають найвищі частки продажів органічної продукції в супермаркетах (13% та 8,7% відповідно), а жителі скандинавських країн щорічно витрачають в середньому від 75 до 385 євро на органічну їжу, тож цей ринок може стати неабияк перспективним для українських компаній.

Серед ексклюзивних новинок Brancho – перекус у вигляді фруктових ролів. Унікальним є те, що ягоди та фрукти для снеків не підварюють. Щоб зберегти корисні властивості, свіжу сировину перетирають, а потім підсушують при температурі 45 градусів.

Цікавою позицією асортименту компанії є їстівний чай. Це новий формат снеку у вигляді поєднання натурального гарячого напою та фруктово-ягідної суміші, яка проходить попередню регідрацію.

Нагадаємо, ініціатива “українських полиць” у закордонних супермаркетах Ucare by FoodTech Shelf та Канадсько-Українська торгова палата CUCC стали партнерами.

У супермаркетах Польщі з’являться “українські полиці”. Українські виробники можуть запропонувати європейським ритейлерам м’ясні продукти тривалого зберігання, снеки, горіхи, мед, кондитерські вироби, рибну продукцію, консерви та безалкогольні напої.

Новини за темою:  Україна нарощує виробництво біометану: три нові заводи готуються до запуску

Наприкінці 2022 року на полицях супермаркетів Данії з’явилися українські товари. Зокрема, українська продукція прикрашає полиці компанії Coop Danmark, яка є провідним роздрібним продавцем споживчих товарів у Данії і має понад 1100 супермаркетів.

У листопаді 2022 року відразу дві мережі продуктових магазинів Японії порадували появою українських продуктів — вино 1821 у YamaYa, а також розширений асортимент солодощів Ascania у Gyomu Super.

24 оператори органічного ринку отримають підтримку в межах третього етапу грантової програми “Підтримка органічного сектору в Україні”, яку ініційовано об’єднанням “Органічна ініціатива”, на загальну суму 90 тис. швейцарських франків.

У Варшаві (Польща) відкрився перший фірмовий магазин натуральних українських солодощів Bob Snail, повідомляє пресслужба компанії.

Український виробник морозива та заморожених напівфабрикатів “Три Ведмеді” отримав беззаставний кредит в 210 млн грн від “Райффайзен Банку” під страхове покриття Експортно-кредитного агентства (ЕКА) на здійснення експорту до Польщі.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...