
Про розвиток українського експорту до Японії говорили під час круглого столу «Відкриваючи Японію: план дій на 2019-2020», повідомляє Мінагрополітики на своєму сайті.
Зокрема, у цінах український експорт у 2018 року до Японії склав $112 млн. У Мінагрополітики шукають шляхи його розширення: наразі формують на наступні 5 років дорожню карту виходу української продукції АПК на ринок Японії.
«Японія входить до переліку ключових ринків згідно з Експортною стратегією України та секторальною експортною стратегією для харчової та переробної галузі. Японія – третя економіка у світі з високою платоспроможністю населення. Тому цей ринок є надзвичайно цікавим і перспективним для аграрного експорту», – наголосила Ольга Трофімцева.
Читайте: Японія увірвалась в трійку лідерів країн-імпортерів українського ячменю
Під час круглого столу обговорили результати міжнародної виставки Foodex Japan 2019, яка проходила в Японії у березні цього року, де вперше брали участь українські виробники. Уже є позитивні результати: два вітчизняні виробника отримали інспекцію свого виробництва від японських партнерів, 11 з 13 компаній мають домовленості щодо співпраці.
Як писав раніше Landlord, експорт зернових з України зріс на 52%.