
Рівень води на Середньому Дунаї продовжує знижуватись. Каравани рухаються з мінімальним завантаженням (1 тис тонн замість 1,5 тис тонн на баржу), зазначили у пресслужбі УДП.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Ситуація на Нижньому Дунаї значно краща, але перевезення з українських портів до Констанци ускладнює низка інших факторів:
- По-перше, несприятливі погодні умови в Констанці. Періодичний сильний вітер змушує припиняти портові операції. Ми втратили п’ять днів у вересні, і вже декілька днів у жовтні.
- По-друге, зупинка порту призводить до скупчення величезної кількості річкових суден у каналі Черновода та заторів.
- По-третє, втрачаємо дорогоцінний час (три-чотири доби) у чергах на вхідну та вихідну ревізію у Галаці.
На минулій зустрічі в Галаці обіцяли, що проблема буде вирішена протягом кількох днів, що все впирається у нестачу людей. Проте можливість сформувати ще одну комісію є.
Зауважується, що попри всі складнощі, наразі у Констанці завантажують рапсом судно дедвейтом 42 тис. тонн. На підході судно дедвейтом понад 30 тис. тонн для вантажу сої.
Попри всі складнощі УДП працює та виконує зобов’язання перед клієнтами. Наразі у Констанці завантажуємо рапсом судно дедвейтом 42 тис тонн. На підході судно дедвейтом понад 30 тис тонн для сої, – мовиться у повідомленні.
Нагадаємо, під час зустрічі у Констанці, в якій брали участь Україна, Румунія, представники Євросоюзу та США, Українське Дунайське пароплавство закликало керівництво порту надати дозвіл на створення рейдової перевалки для українського зерна.
У ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” ще з літа наполегливо і системно розвивали проєкт “Дунайський зерновий шлях”.
Частину суден Українського Дунайського пароплавства на Одещині, які мали радянські назви, перейменували. Судна флоту носитимуть імена, пов’язані з Україною.
Проєкти зі збільшення пропускної спроможності українських портів на Дунаї до 25 млн тонн вантажів на рік потребують до $200 млн інвестицій.
Президент Володимир Зеленський закликав інвестувати в український експорт. Інвестування в український експорт може стати надприбутковим, запевнив він.
Загалом, зараз Україна перебудовує модель своєї економіки із сировинної на продовольчу. В умовах війни така перебудова необхідна.
Перевалочний комплекс Дунайського пароплавства збільшує обсяги завантаження зернових. Перед комплексом на вихідних налічувалося майже дві сотні зерновозів з кукурудзою, майже півсотні з соєю, передає пресслужба УДП.
Анна Лиса