Філія “Бессарабська” компанії “Нібулон” впроваджує електронну чергу для автотранспорту, що полегшить та прискорить процес приймання продукції від постачальників. Про це повідомив директор з логістики “Нібулон” Сергій Калкутін, інформує пресслужба компанії.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Ми цінуємо час наших партнерів і розуміємо, наскільки для них важливо максимально оперативно передати продукцію на філію. Щоб цей процес був зручний, зрозумілий та швидкий, зараз наші фахівці пропрацьовують усі деталі для налагодження ефективного, безперебійного механізму приймання збіжжя. Орієнтовно плануємо протестувати та запустити електронну чергу для автотранспорту протягом двох місяців, — зазначив Калкутін.
Довідка: до війни компанія “НІБУЛОН” обробляла 82 тис. га землі, володіла і управляла мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві. “НІБУЛОН” експортувала переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу. Крім того, компанія мала широку лінійку флоту (річковий, морський і змішаний).
Елеваторний напрям компанії “Нібулон” впроваджує нову систему контролю за підготовкою технічної бази підприємства. Відтепер у компанії діятиме внутрішня комісія. В її складі – представники філій, центрального офісу, пожежної безпеки, технічного департаменту та відділу якості. Це забезпечить комплексний підхід до оцінки технічної бази підприємства та ефективний контроль над усіма необхідними аспектами.
Нагадаємо, ТОВ СП “НІБУЛОН” ухвалило рішення про запровадження низки реформ, яка допоможе підвищити ефективність та прибутковість агровиробництва.
У компанії “Нібулон” прозвітували про результати весняної посівної та поділилися планами на найближчий період.
До повномасштабного вторгнення “Нібулон” був лідером річкових перевезень аграрної продукції в Україні. Компанія системно нарощувала власний флот та будувала річкові термінали на Дніпрі та Південному Бузі. Велика війна заблокувала роботу на внутрішніх водних шляхах. Та навіть за таких умов компанія знайшла можливості поновити роботу свого флоту і терміналів.
Миколаївські фахівці “Суднобудівно-судноремонтного заводу “Нібулон” будуватимуть флот для українських прикордонників у Франції. Корабелів буде задіяно в будівництві катерів з нуля – від початку складання палуби до пусконалагоджувальних робіт. Отримана експертиза дозволить надалі здійснювати технічне обслуговування флоту в Україні силами наших спеціалістів. Завдяки цьому можна підтримувати судна в належному стані та зменшити сукупну вартість володіння флотом, яка в середньому на 70% складається з витрат на обслуговування.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!