Китайські виробники контейнерів намагаються впоратися з дефіцитом на ринку грузових контейнерів. У зв’язку з цим навіть збільшили тривалість робочих змін.
До таких методів вдалися такі великі компанії, як China International Marine Containers (CIMC), Dongfang International Container і CXIC Group.
Деякі експерти вважають, це не допоможе розв’язати проблему в глобальному масштабі, тому, що дефіцит контейнерів підтримується наявністю вузьких місць, а не їх фізичним браком.
До кінця року китайські виробники планують виробити на дві третини більше контейнерів, ніж у 2020 році. Це пов’язано з тим, що ціни на контейнери виросли більш ніж удвічі з 2019 року – до $ 3645 за 20-футовий контейнер.
Від цього виграють і орендодавці: нью-йоркська компанія-орендодавець контейнерів Triton в цьому році витратила $ 3,4 млрд на розширення своїх активів на 25%.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що Маріупольський морський порт відремонтує контейнерний перевантажувач за 6,9 млн грн.
Джерело: Financial Times
Владислава Михайленко, Landlord
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!