Суднобудівний холдинг південнокорейської HD Hyundai Group – Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE), вперше серед південнокорейських компаній представив конкретну концепцію конструкції судна з малим модульним реактором (ММР), повідомляє ЦТС.
KSOE повідомила про роботу над ескізним проєктом судна з ядерним ректором ММР потужністю 240 МВт. Передескізним проєктом передбачається чотири установки ММР по 60 МВт.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Ядерний реактор розмістять на дні плавучої установки ММР, а платформа, що виробляє безвуглецеве паливо, таке як водень, знаходитиметься нагорі установки. Експерти вважають, що якщо водень, вироблений так, постачатиметься за низькою ціною, це може підвищити конкурентоспроможність екологічно чистих суден південнокорейських суднобудівників.
У січні Samsung Heavy Industries завершила концептуальне опрацювання конструкції плавучої електростанції для компактного рідкосольового реактора (РСР), який уже пройшов сертифікацію американського класифікаційного товариства ABS.
Нагадаємо, найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол.
Mitsui O.S.K. Lines (MOL) анонсувала початок пробного використання сервісу Starlink компанії SpaceX.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.
Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!