Мережа британських супермаркетів Sainsbury’s представить нову «безконтактну» упаковку touch-free, створену для клієнтів, які не хочуть брати руками сире м’ясо. Про це повідомляють в «FMCG CLUB». За даними матеріалу, британський ритейлер запропонує своїм покупцям спеціальну упаковку, завдяки якій клієнти зможуть легко виймати шматки курки відразу на сковороду, щоб не торкатись сирого м’яса. Якщо упаковка буде користуватися попитом, така пропозиція пошириться на свинину та рибу.
Зі слів представників компанії, спеціальна пластикова упаковка була розроблена після того, як споживачі у віці до 35 років зізналися, що їм не подобається брати в руки сире м’ясо. Як показало проведене ритейлером опитування, молодим покупцям неприємна будь-яка перспектива контактувати з сирою продукцією.
«Клієнти, особливо молоді, дуже бояться чіпати сире м’ясо. Ця пропозиція дозволяє людям, зокрема тим, у яких мало часу, просто розкрити упаковку і моментально покласти м’ясо на сковороду, не торкаючись продукту», – прокоментували нововведення фахівці ритейлера.
Та додали, що подібне ставлення до сирого м’яса викликане нестачею досвіду, оскільки все більше молодих людей приймають їжу поза домом і майже не готують її самі.
«Страх заразитися бактеріями часом настільки великий, що одна з опитаних жінок зізналася, що перш, ніж приготувати м’ясо курки, обробляла його антибактеріальним засобом. Тридцять сім відсотків людей, що народилися після 1980 року заявили про те, що вважають за краще взагалі не чіпати сире м’ясо», – йдеться у повідомленні.
У британській Національній спілці фермерів знайшли дивним те, що покупці настільки віддалені від приготування їжі та те, що у них є подібні побоювання. Але, за їх словами, ця тенденція буде зростати .
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!