Дві підприємниці з Луцька – Діана Познякевич та Ольга Берестюк – створюють веганські солодощі під брендом GoodMood Food, передає newfood.
GoodMood Food – авторські десерти без інгредієнтів тваринного походження, глютену та шкідливих домішок.
Бренд зародився декілька років тому, коли Діана вирішила стати веганом та відмовитись від їжі тваринного походження.
В асортименті GMF – веганські снікерси та твікси, легендарні “горішки”, малинові байти, безліч видів цукерок, тарти, печиво, карамель.
GMF замінив не лише тваринні інгредієнти, але й цукор – на натуральні підсолоджувачі. У цукерках використовують сироп агави, кокосовий органічний цукор, панелу, демерару.
Сироп агави має найнижчий глікемічний індекс серед усіх підсолоджувачів (14%), а кокосовий цукор – повністю натуральний продукт, що виготовляється ручною працею з бутонів квітів пальм, – діляться засновниці GMF.
На додаток до цукерок у травні цього року вони запустили оновлену терасу у Луцьку з веганськими сніданками, а також розробили лінійку напівфабрикатів – хелсі млинців, сирників і равіолі. Меню доповнили рослинною безглютеновою випічкою – крафтовим хлібом, булочками, ліпениками й фокаччою, які доставляють по всій Україні.
Також підприємство отримало урядовий грант, кошти з якого пішли на закупівлю холодильного обладнання. Це допомогло збільшити та пришвидшити виробництво, діляться в GMF.
Нині засновниці мають більше ніж 50 партнерів по Україні, та планують вихід на полички київських супермаркетів.
Нагадаємо, майбутнє м’яса – не в промислових фермах чи відгодівельних комплексах. Майбутнє – це скоріше завод для вирощування, де клітини беруться з ембріонів і культивуються у курячу грудку, стейк чи омара лише за кілька тижнів.
Піонер в галузі виробництва культивованих морепродуктів, компанія Finless Foods готується випустити на ринок свою першу асортиментну позицію — рослинний тунець.
Веганський продукт посів перше місце в категорії “М’ясний продукт року для сніданку” в межах щорічної нагороди Mindful Awards, яка відзначає найкращі компанії, послуги та продукти у споживчому сегменті.
Світовий гігант агробізнесу Cargill, спільно з іспанською компанією Cubiq Foods, працює над новою технологією виробництва жирів. Нова технологія підійде для альтернативних м’ясних та молочних продуктів рослинного походження, де жири та олії допомагають забезпечити структуру, смак, текстуру та поживний профіль.
Американські інженери описали спосіб вирощування у лабораторії штучного сала для покращення смакових і фізичних властивостей вирощеного м’яса. Досліди з тваринними жировими клітинами показують, що їх можна вирощувати тонкими шарами, після чого об’єднувати у тривимірну масу, що нагадує справжню жирову тканину тварин.
Американська харчова технологічна компанія Motif FoodWorks випустила свій перший продукт, орієнтований на споживача, — гамбургери на рослинній основі Motif BeefWorks.
З листопада компанія GG (GG plant-based food products) вела на ринок рослинну альтернативу кальмарам.
Управління з контролю за якістю харчових продуктів і медикаментів США (FDA) завершило першу передпродажну консультацію щодо харчових продуктів для людей, виготовлених із культивованих клітин тварин.
Найбільша у світі меблева компанія IKEA виготовлятиме фрикадельки з “м’яса” рослин, пише Forbes. Рівень викидів парникових газів під час їх виготовлення складе лише 4% від обсягу викидів, що з’являються при приготуванні справжнього м’яса. До складу рослинного делікатесу увійде гороховий протеїн, овес, яблука та картопля. У компанії обіцяють, що веганські фрикадельки виглядатимуть як м’ясо та матимуть ідентичний смак.
Cвітовий ринок веганських сашимі до 2033 року сягне $218,8 млн, зростаючи із середньорічним темпом у 8,5%. Як свідчать дані свіжого звіту Future Market Insights, станом на 2023 рік цей сегмент оцінюється у $104,9 млн
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!