Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
Для поліпшення економічної ситуації, яка виникла в результаті російської агресії в портах Азову, на спільній нараді представників Мінінфраструктури, АМПУ та керівництва портів Бердянська, Маріуполя та Херсона розглянуто можливість надання АТ «Укрзалізниця» додаткової знижки на формування залізничного тарифу на рентабельні вантажі, які йдуть у напрямку морських портів Азовського басейну та із цих портів.
Читайте: Україна зможе потроїти валове виробництво зернових. Необхідна умова – $70–75 млрд інвестицій
Рішення зумовлено значним зниженням вантажопотоку в українських портах Азовського басейну в минулому році.
«За 2018 рік тільки Бердянським портом втрачено близько 840 тисяч тонн вантажів», – такі цифри озвучив заступник Міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк, відзначивши, що зниження тарифу УЗ на вантажоперевезення допоможе «нівелювати зростання фрахту в загальному логістичному ланцюгу та дозволить збільшити обсяги вантажоперевалки».
Як повідомляв Landlord, експерти ЄБА підрахували, що в результаті запланованого механізму підвищення тарифів УЗ на вантажоперевезення вартість транспортування вантажів зросте на 23%, і це призведе до того, що бізнес додатково витрачатиме 11,7 млрд грн у рік.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!