Про це Валерій Ткачов написав у коментарі в Facebook.
Менеджер Delta Wilmar заявив, що крадіжками вантажів на залізниці займаються організовані злочинні групи, до складу яких входять зокрема співробітники Укрзалізниці. При цьому ВОХР УЗ є основним підрозділом Укрзалізниці, який «кришує» цей процес.
Читайте: Укрзалізниця боротиметься з крадіжками за допомогою дронів
Валерій Ткачов розповів, як насправді відбуваються крадіжки зерна і що причиною безкарного злодійства є недосконала система пломбування зерновозів – установка ЗПУ (запірно-пломбувального пристрою) на штурвал розвантажувального люка:
«Діюча схема пломбування… не виключає доступ до зерна в опломбованому зерновозі. Злодії розтискають самі кришки люків, а ЗПУ при цьому не порушується. Укрзалізниця не несе відповідальності за крадіжки при цілому ЗПУ», – пише Валерій Ткачов.
Найдієвішим способом зменшення крадіжок зерна на залізниці Валерій Ткачов вважає зміну схеми пломбування зерновозів – встановлення ЗПУ безпосередньо на кришки люків.
Landlord раніше повідомляв про те, що в Укрзалізниці щомісяця крадуть зерна на 1 млн грн.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!