Новини / Технології     07 вересня 2021 14:00

Сервіс обміну продуктами Olio привернув $43 млн

За допомогою інвестицій Olio планує прискорити вихід на закордонні ринки і розширити програму Food Waste Heroes, за допомогою якої кафе і ресторани можуть позбутися харчових відходів

Сервіс Olio, що дозволяє користувачам і компаніям публікувати фотографії непотрібної їжі і безкоштовно ділитися нею з місцевими жителями планує прискорити вихід на закордонні ринки. Офіс компанії знаходиться в Лондоні.

Сервіс заробляє на зборах з великих клієнтів — роздрібних магазинів і ресторанів, які стежать за своєю репутацією і дотримуються вимог до скорочення харчових відходів.

За допомогою інвестицій Olio планує прискорити вихід на закордонні ринки і розширити програму Food Waste Heroes, за допомогою якої кафе і ресторани можуть позбутися харчових відходів, зменшити свій вплив на навколишнє середовище і скоротити викиди вуглецю. Крім того, стартап збільшить команду з 40 до понад 170 осіб.

Читайте: доказова медицина про питний коаген: дослiдження та експерименти

Olio зосередиться на 10 ключових ринках в Латинській Америці, Північній Європі і Азії, де спостерігається стійке органічне зростання. Компанія поставила перед собою мету досягти 1 млрд користувачів до 2030 року.

Раніше Landlord повідомляв, що шведський стартап виготовляє рослинне молоко з картоплі.

Джерело: DIFE

Новини за темою:  Український ШІ-стартап Crosscheck залучив $450 000: серед клієнтів — Kernel, Astarta та компанії зі США і ЄС
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також