Сервіс Olio, що дозволяє користувачам і компаніям публікувати фотографії непотрібної їжі і безкоштовно ділитися нею з місцевими жителями планує прискорити вихід на закордонні ринки. Офіс компанії знаходиться в Лондоні.
Сервіс заробляє на зборах з великих клієнтів — роздрібних магазинів і ресторанів, які стежать за своєю репутацією і дотримуються вимог до скорочення харчових відходів.
За допомогою інвестицій Olio планує прискорити вихід на закордонні ринки і розширити програму Food Waste Heroes, за допомогою якої кафе і ресторани можуть позбутися харчових відходів, зменшити свій вплив на навколишнє середовище і скоротити викиди вуглецю. Крім того, стартап збільшить команду з 40 до понад 170 осіб.
Читайте: доказова медицина про питний коаген: дослiдження та експерименти
Olio зосередиться на 10 ключових ринках в Латинській Америці, Північній Європі і Азії, де спостерігається стійке органічне зростання. Компанія поставила перед собою мету досягти 1 млрд користувачів до 2030 року.
Раніше Landlord повідомляв, що шведський стартап виготовляє рослинне молоко з картоплі.
Джерело: DIFE
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!