Новини / Політика     03 грудня 2020 13:15

Рада ухвалила скандальний закон про внутрішній водний транспорт

На думку міністерства інфраструктури, реалізація норм закону дозволить збільшити річковий вантажопотік до 30 млн т на рік. Водночас, оператори галузі неодноразово піддавали документ критиці

Парламент ухвалив у другому читанні і в цілому законопроект 1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт». Відповідне рішення 3 грудня було підтримано 276ма народними депутатами.

Як зазначив міністр інфраструктури України Владислав Киклій, закон дає старт реформі річкових перевезень в Україні, перетворюючи річку Дніпро на потужну транспортну артерію.

«Завдяки реалізації цього закону ми зможемо відродити найбільш дешевий та екологічний спосіб доставки вантажів – річкові перевезення та створити ефективну річкову логістику. Це, у свою чергу, дозволить збільшити вантажопотік до 30 млн тонн на рік та економічним ефектом для держави до 13-16 млрд грн щороку. Ми врахували пропозиції бізнесу та спільно доопрацювали цей законопроект під час його підготовки до другого читання», – зазначив міністр.

Документ включає імплементаційні норми 5-х основних європейських директив та покликаний привести українське законодавство у відповідність до європейського. Він має покращити конкуренцію на ринку і стимулювати перехід частини вантажів з автошляхів на річку, що допоможе значно розвантажити дороги і зменшити витрати на їх ремонт.

Читайте: Зрадники України – Вадатурський жорстко розкритикував роботу Криклія

«Для прикладу, 1 млн тонн вантажів, перевезених річкою і перенаправлених з наземного транспорту, зменшує витрати на ремонт доріг на 1 млрд грн протягом 4 років», – зауважив Владислав Криклій.

Крім цього, як зазначено у пояснювальній записці до законопроєкту, його прийняття сприятиме:

  • стимулюванню суднобудування та відновленню українських підприємств;
  • лібералізації ринку, допускаючи судна під іноземним прапором, що стимулюватиме міжнародну торгівлю;
  • проведенню дерегуляції галузі шляхом запровадження безкоштовного проходження шлюзів та часткового звільнення суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах;
  • спрощенню адміністративних процедур при реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів тощо.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що обсяги перевезення зернових по Дніпру у 2020 році значно скоротилися у порівнянні з минулим роком.

Новини за темою:  Україна – другий світовий постачальник макухи та шроту до Китаю: результати перших місяців 2025 року
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також