За перші два місяці роботи програми “Національний кешбек” продажі українських продовольчих товарів збільшилися на 9,5% у кількісному вираженні та на 4% у гривневому виторгу.
Про це повідомляє Міністерство економіки з посиланням на дослідження Асоціації ритейлерів України та аналітичної компанії Num8erz.
Такі результати були досягнуті у порівнянні з двома місяцями до початку дії програми, а також із аналогічним періодом 2023 року.
Категорії з найбільшим зростанням
Найбільший приріст продажів спостерігається у категоріях продуктів із коротким терміном придатності, зокрема молочних виробів, хліба та м’яса. Продажі у цих сегментах зросли на 10,6%.
Значний перехід попиту від імпортних до українських товарів зафіксовано в категоріях молочних продуктів та кондитерських виробів. Частка таких переміщень склала 12%.
Хто скористався найбільше
Програма найбільше вплинула на категорії споживачів, які є “чутливими до цін”. Вони збільшили свої витрати на вітчизняні товари на 9,4%.
Крім того, помітно зросла кількість покупців, у чиїх кошиках частка українських товарів становить понад 50%. Зокрема:
- на 30% збільшилася кількість тих, хто купує 75-100% вітчизняної продукції;
- на 19% більше тих, у кого частка українських товарів становить 50-75%.
Масштаб дослідження
Аналіз базувався на даних 700 магазинів по всій Україні. Програма “Нацкешбек” стала потужним стимулом для зростання популярності українських продуктів, сприяючи підтримці вітчизняного виробника та формуванню нових споживчих звичок.
Нагадаємо, у листопаді громадяни отримали кешбек за придбання українських товарів у жовтні. Загальна сума виплат склала 119,2 млн грн, що були розподілені між 1,22 млн українців.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!