
Вперше потяг з українського кордону перевіз 600 тонн зерна у контейнерах до залізничного термінала Кан-Туніс у Барселоні. Іспанський потяг перевіз 25 контейнерів компанії Renfe Mercancias і прибув до порту Барселони у четвер, 6 жовтня, пише usm. До прибуття в Іспанію потяг пройшов 2400 км від термінала Хелм на польсько-українському кордоні, через Лодзь та Дуйсбург.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“Перші проблеми виникли на терміналі в Хелмі, де неможливо передбачити ситуацію заторів, що ускладнювало завантаження контейнерів”,— йдеться у повідомленні Мінтранспорту Іспанії.
В Іспанії дійшли висновку, що ця пілотна послуга не вселяє багато оптимізму. Навпаки, “це акцентувало боротьбу, з якою стикаються численні компанії, які допомагають українському експорту, та відсутність центральної координації в Європі, навіть щодо проєктів такої важливості”.
“Ініціатива показала, що в поточному контексті залізничні перевезення на далекі відстані потребують великих зусиль для координації між різними учасниками процесу”,— зазначили у міністерстві.
Натомість маршрут може використовуватися у якості альтернативного при руйнуванні традиційних ланцюгів постачання внаслідок закриття портів або судноплавних каналів.
Нагадаємо, у вересні АТ “Укрзалізниця” збільшило обсяги перевезень зерна та продуктів перемолу більше, ніж на 60%.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.
Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.
Анна Лиса