ДП “Усть-Дунайський морський торговельний порт” планують виставити на аукціон до кінця цього року. Про це повідомив голова Фонду держмайна (ФДМ) України Дмитро Сенніченко.
Також в.о. директора порту Юрій Мартинюк розповів, що з’єднувати два види суден — морські багатотонники та річкові баржі, які через систему каналів між Дунаєм, Рейном та Майном перевозять вантажі практично по всій Європі, можна лише у гірловому порту . Таким портом на українській території є Усть-Дунайськ.
Він нагадав, що ще 30 років тому порт обробляв судна вантажопідйомністю до 70 тис. тонн, довжиною до 300 метрів з осадкою до 13 метрів. Потенціал порту зберігся й досі. У його акваторії є можливість розмістити причали як для морських суден із боку моря, так і причали для річкового самохідного та несамохідного флоту з боку річки Дунай.
“Площу між ними необхідно використовувати для прокладання нафто- та газопроводів, для розміщення контейнерного терміналу та складських майданчиків. До цього комплексу також має входити і канал Дунай-Чорне море”, — зазначив Мартинюк.
Landlord раніше повідомляв, що Мінінфраструктури в найближчі чотири роки хоче передати всі порти в приватні руки.
Джерело: usm.media
Наталія Софієнко
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!