ETC Terminal (Холм, Польща) в серпні 2022 року подвоїв обсяги перевалки зерна до 10 тис. тонн на добу. Цього вдалося досягти завдяки введенню в експлуатацію нової перевантажувальної машини потужністю 500 тонн на годину, пише ЦТС.
“Термінал почав перевантажувати сипучі вантажі з хопперів-зерновозів за допомогою спеціалізованих пневматичних машин. Через обмеження транспортних засобів ми починаємо завантаження морських контейнерів без люків за допомогою пневматичних пристроїв через розвантажувальні отвори”, – прокоментував директор ETC Terminal Кацпер Вєчорек.
Щодо вузьких місць логістики українського збіжжя топ-менеджер відзначив, що у випадку Холмської лінії обмеженням є залізничний переїзд Дорогуськ-Ягодин, який має 3 колії, 2 з яких використовуються для перевезення вантажів. Цілодобова блокада 101 лінії, по якій курсують поїзди, які двічі на добу блокують її по 4 години через прикордонний контроль.
“Ми запропонували, щоб ці перевірки проводилися на бічній смузі, щоб забезпечити рух вантажів у цей час. Ми також спостерігаємо за ситуацією на інших залізничних прикордонних переходах і, якщо буде потреба, можемо розпочати перевезення альтернативними маршрутами”, – заначив Вєчорек.
Надалі термінал ETC планує інвестувати в нові складські площі.
Нагадаємо, стивідор Ризького порту інвестував 2,6 млн євро у будівництво ангара для зберігання та обробки зернових вантажів. Нове сховище для зернових введуть в експлуатацію у Ризькому порту (Латвія).
Створення мережі зерносховищ у сусідніх європейських державах, що запропонували експерти США, розв’яже проблему експорту нового врожаю.
Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!