Новини

Платоспроможність населення впливає на ринок молочки

Поточну ситуацію на українському ринку свіжих молокопродуктів можна назвати умовно стабільною. Більшість провідних виробників збільшили випуск до рівня реального попиту, повідомляє ІНФАГРО.

А попит перестає зростати через зниження платоспроможності населення в умовах війни.

При подальшому збільшенні випуску стимулювати продажі доведеться внаслідок стабільної ціни, або навіть повернення до масових акцій.

Такі маркетингові кроки зараз дозволити собі можуть далеко не всі оператори, та і мережі також менше уваги приділяють подібним інструментам, не вистачає кадрового ресурсу. Щобільше, в умовах подальшого здорожчання логістики деякі компанії мають намір і далі збільшувати ціни, навіть якщо це призведе до зниження обсягу продажів.

Можна прогнозувати, що в травні випуск свіжих молокопродуктів буде лише на 17-20% нижчим проти травнем минулого року. Це досить непоганий показник, зважаючи на істотне скорочення кількості населення.

Зазначається, що у літні місяці випуск свіжих молочних продуктів навряд чи буде й далі зростати. Безумовно, на ринку свіжих молокопродуктів, як і у квітні, провідні позиції будуть утримувати національні компанії.

Нагадаємо, кількість пропозицій, розміщених на платформі продовольчої безпеки, вже перевищує тисячу. Серед основних продуктів – крупи, сиро-молочна продукція, соняшникова олія тощо. 

Як повідомляв Landlord, у березні в Україні створили Національну платформу продовольчої безпеки.

Ціни на молоко зростають по всьому світу, оскільки війна в Україні загрожує постачанням кормів і добрив для корів.

Анна Лиса

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку