Це заявив Андрій Рязанцев, директор з економіки та фінансів «Укрзалізниці», повідомляє прес-служба УЗА.
«Ринок зернових працює за прозорими методами. Виробники покривають додаткові витрати завдяки зростанню врожаїв та виробленої продукції. На відміну від деяких галузей, в яких працює здебільшого лобіювання щодо тарифів та перевезень», – зазначив Рязанцев.
За його словами, УЗ не проти появи на ринку приватної тяги. Хоча більшість менеджерів підприємства ставляться до цього з недовірою.
Читайте: Як крадуть зерно на Укрзалізниці та як можна це побороти
Водночас, Рязанцев відзначає наявність кількох глобальних проблем. Головна з яких – відсутність тяги. Керівництво УЗ намагається вирішити нестачу вагонів та локомотивів, пропонуючи необхідні нововведення в законодавстві. Однак, це – тривалий у часі процес. Частково вирішити проблему зможуть аукціони з продажу вагонів.
В Українському логістичному альянсі зазначають: крім дефіциту тяги серед проблем УЗ – пошкоджені колії, інфраструктура та кадрове питання.
Проте, не зважаючи на це, щороку збільшуються темпи перевозок та експорту зернових. Тому, за даними президента Української зернової асоціації Миколи Горбачьова, тенденція – експортувати до 2022 року 100 млн т олійних і зернових – тримається.
Як раніше повідомляв Landlord, у 2018 р. Укрзалізниця оголосила в системі ProZorro 18,2 тис. тендерів, що на 4% більше, ніж у 2017-му. Також на 13% за рік зросла частка тендерів, які відбулися, – у 2018 р. вона становила 73%.