«Зростання контейнерних перевезень свідчить про пожвавлення економіки. Українські порти ще не вийшли на докризовий рівень за цим напрямком, тому нам є ще куди зростати. Про це свідчать також і плани бізнесу по реалізації спільно з АМПУ проектів із розвитку контейнерних терміналів у тилу наших причалів. У 2018 році було досягнуто відповідних домовленостей одразу з двома провідними світовими компаніями – Дочірнім підприємством німецької компанії HHLA «Контейнерний термінал Одеса» (ДП «КТО») та СМА CGM спільно з ТОВ «Бруклін-Київ Порт» по проектам в порту Одеса», – відзначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс.
У 2018 р. експорт та імпорт контейнерів через українські морські порти розподілився майже порівну – 47,4% та 48,8% відповідно. Контейнерами за межі країни експортуються такі товари як зерно, фрукти, харчові вантажі, а також металопродукція, будівельні матеріали. Імпортуються переважно обладнання, текстиль, харчові вантажі, алкоголь, пластик/ПВХ.
Читайте: Морські порти стримують транспортування зерна Укрзалізницею.
Лідерами з перевалки контейнерів стали порти Одеса, Южний та Чорноморськ. Южний у 2018 році збільшив перевалку цих вантажів на понад 75% за рахунок переходу до порту міжнародної контейнерної лінії Maersk з Одеси. Проте незважаючи на це Одесі вдалося не тільки зберегти обсяги контейнерних вантажів, а й збільшити його на 15%.
Серед стивідорних компаній лідерами з обробки контейнерів стали ДП «КТО», ТОВ «Бруклін-Київ Порт», ТОВ «ТРАНСІНВЕСТСЕРВІС» та Чорноморський рибний порт.
Раніше повідомлялося, що морські порти України торік перевалили 135 млн тонн вантажів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!