Нідерландський мультимодальний оператор Samskip підписав угоду із земляком, постачальником біопалива GoodFuels, щодо забезпечення “зеленим” паливом чотирьох своїх контейнеровозів. Samskip збільшила використання біопалива в морських перевезеннях. Компанія розрахувала, що в результаті вона додатково скоротить викиди CO2 на 45 тис. тонн до кінця року (на 90% порівняно зі звичайним паливом), повідомляє usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Після випробувань у 2019 році, Samskip почала використовувати біопаливо на борту Samskip Endeavor місткістю 800 TEU, що курсує між Нідерландами та Ірландією. Минулого року компанія подовжила умови для контейнеровозів Innovator, Hofell і Skatafell. Бункерування всіх чотирьох суден відбувається в Роттердамі.
Раніше біопаливо визнали потенційним рішенням для декарбонізації сектору судноплавства. Міжнародна морська організація (IMO) має на меті скоротити викиди парникових газів з усіх суден на 40% до 2030 року і на 50% — до 2050 року.
Нагадаємо, бункерувальна галузь зазнає зменшення прибутків унаслідок переходу до моделі “витрати плюс”. Нині судновласники приділяють більше уваги екологічно чистому паливу, ніж будь-коли раніше; такий стан речей фундаментально змінить ринкові відносини.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk
Данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!