Найбільше за 25 років незалежності України судно спустили на воду 18 травня. Про це повідомила прес-служба компанії «Нібулон» та розмістила фото гіганта, яким по праву може пишатися компанія. Презентація NIBULON MAХ відбудеться 20 вересня на суднобудівно-судноремонтному заводі «Нібулон» (м. Миколаїв, Каботажний спуск, 2/1) під час Міжнародного форуму TRANS EXPO ODESA-MYKOLAIV 2019 та Міжнародної виставки «Суднобудування і водний транспорт-2019». У компанії обіцяють, що побувати на найдовшому в Україні 140-метровому судні зможе кожен охочий.
«З гордістю можу сказати, що тут ми будуємо найдовше в історії незалежної України унікальне 140-метрове самохідне судно, яке стане вінцем у процесі відродження річкових перевезень в Україні. Вірю, що вже 20 вересня ми презентуємо українцям і світові це та інші новітні «НІБУЛОНівські» судна у всій їхній красі. І це досягнення стане не лише перемогою нашої компанії, але й приводом для гордості всієї України», – зазначив генеральний директора компанії «Нібулон» Олексій Вадатурський.
За його словами «Нібулон має найсучасніший флот в Україні, і новий гігант – це вже 75-те судно.
Будівництво здійснюється за фінансової підтримки Міжнародної фінансової корпорації та Європейського банку реконструкції і розвитку, а також Європейського інвестиційного банку. Саме завдяки їм здійснена масштабна реконструкція суднобудівно-судноремонтного заводу компанії «Нібулон», який найближчим часом має стати найсучаснішим в Україні.
Читайте: Нібулон – найкращий роботодавець в агросекторі
Як каже Олександр Тарановський, заступник директора з економіки судноплавної компанії «Нібулон», новий найпотужніший кран NIBULON MAX дозволить компанії не лише уникнути залучення сторонніх плавкранів, але й надавати послуги іншим компаніям.
«Дане судно дозволить підвищити річні обсяги перевалки вантажів флотом на 2–3 млн тонн/рік та збільшити обсяги перевалки вантажів безпосередньо флотом компанії до 4–5 млн тонн/рік. Також дане судно дасть можливість гнучко використовувати річковий вантажний флот, виступаючи накопичувачем у період відсутності суден закордонного плавання», – пояснює Олександр Тарановський.
NIBULON MAX у цифрах:
- 2 кранові частини продуктивністю 18 000 тонн на добу;
- 2 вантажні трюми вантажомісткістю 10 000 тонн, наявність власних трюмів на судні забезпечує безперервну роботу кранів під час швартовних операцій з баржами, що скоротить час навантаження суден;
- до 90 діб – автономність цього судна за запасами палива та прісної води;
- 28 членів екіпажу передбачено на судні, плюс є 5 додаткових місць;
- 5 тис. тонн металопрокату та 150 км кабельної продукції використано для будівництва судна, сумарна вага матеріалів для ізоляції корпусу судна складає 64 тонни.
Як повідомляв раніше Landlord, «Нібулон» за $23 млн будує потужний перевантажувальний термінал у Запорізькій області.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!