Новини    21 квітня 2024 11:54

Науковці з США розробили метод виробництва низькокалорійного цукру


Дослідницька команда компанії Mars спільно з фахівцями з Каліфорнійського університету в Девісі створили новий ефективний спосіб виробництва алюлози, цукру з низьким калорійним вмістом.

Згідно з повідомленням від пресцентру Mars в Україні, алюлоза, або D-psicose, є природним цукром, який має в десять разів менше калорій, ніж звичайний цукор сахароза. Цей цукор міститься в природних джерелах, таких як інжир, родзинки, пшениця, кленовий сироп і патока, і відрізняється тим, що має солодкість звичайного столового цукру без його головних недоліків, таких як висока калорійність та вплив на рівень інсуліну.

Алюлоза може стати корисною альтернативою для людей, які прагнуть зменшити споживання цукру, але хочуть продовжувати насолоджуватися солодощами.

Щодо інновації, до цього часу виробництво алюлози було значно дорожчим (приблизно у 3-5 разів) порівняно з звичайним цукром, що обмежувало її застосування у харчовій промисловості. Завдяки новому методу виробництва, який зменшує кількість виробничих етапів і витрат, алюлоза стає більш доступною і може ширше використовуватися. Використовуючи точну ферментацію для активації природного процесу у мікроорганізмах, науковці створили високоефективний і чистий спосіб виробництва.

Масове виробництво алюлози може радикально змінити харчову промисловість, забезпечивши альтернативу традиційному цукру, яка є низькокалорійною і економічно вигідною. Це нововведення має потенціал впливати на різні галузі, від виробництва напоїв до кондитерських та хлібобулочних виробів.

Нагадаємо, на Київщині облаштовують першу у світі ІТ-пасіку українсько-польських розробників AmoHive. Нині там триває унікальне дослідження – на основі даних смарт-вуликів порівнюють найбільш поширені раси українських бджіл.

Нещодавно стартап переміг у конкурсі під егідою ООН та Міністерства закордонних справ Польщі зі створення ІТ-пасіки, де використовуються винятково смарт-вулики. Як стверджує команда AmoHive, управління смарт-пасікою відрізняється від управління традиційною пасікою більшим охопленням та своєчасною поінформованістю бджоляра і власника землі, на якій запилюються рослини. Управління стає ефективнішим, бджоляр може точніше планувати свою роботу на пасіці, а власник земель має змогу контролювати ефективність запилення, силу бджолиної родини та загалом оцінити ефективність послуги, яка надається йому бджолярами.

Новини за темою:  Теплий четвер з місцевими грозами: яка погода чекає Україну 22 травня

Український додаток “Пасіка у смартфоні” вийшов на міжнародні ринки. Українська “Пасіка у смартфоні” успішно використовується у Польщі та Канаді.

Війна та падіння економіки вплинули абсолютно на всі галузі виробництва, і бджільництво не є виключенням. Галузь зазнала великих збитків, а для відновлення втрачених пасік потрібні великі кошти.

Попри збитки, завдані галузі бджільництва через військову агресію РФ, у 2022 р. в Україні зібрано хороший медовий врожай. Щодо експорту меду, то його обсяги уже суттєво зменшилися, але все одно продукція українських пасічників продається за кордон й під час війни.

Найбільший у світі виробник споживчих товарів Nestlé додає цукор і мед до дитячого молока та зернових продуктів, що продаються в багатьох бідних країнах, всупереч міжнародним рекомендаціям, спрямованим на запобігання ожирінню та хронічним захворюванням.

Маргарита Юзяк

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...