Новини / Логістика     14 квітня 2024 17:23

На Закарпатті змонтували перші 20 м євроколії Чоп-Ужгород

Проєкт передбачає будівництво 22 кілометрів залізничної колії європейського стандарту, реконструкцію штучних споруд та інженерних мереж, а також оснащення колії сучасними блокувальними системами

За участі прем’єра Дениса Шмигаля та голови “Укрзалізниці” Євгена Лященка на території Закарпаття встановлено перший символічний прогін довжиною 20 метрів європейської колії між містами Чоп та Ужгород, пише пресслужба Укрзалізниці.

Ми відкриваємо процес будівництва важливого проєкту – створення першої євроколії від Чопа до Ужгорода. Цей проєкт дозволить підвищити комфорт не лише пасажирського сполучення та перерозподілити пасажирський потік, а й паралельно дасть нам нові логістичні можливості до вантажних перевезень, розвантажить автомобільні пункти пропуску. Ужгород стає першим обласним центром, який отримає сполучення з Європою колією європейського зразка, – зазначив Шмигаль.

Проєкт передбачає будівництво 22 кілометрів залізничної колії європейського стандарту, реконструкцію штучних споруд та інженерних мереж, а також оснащення колії сучасними блокувальними системами.

Шмигаль зазначив важливість цього проекту, який сприятиме збільшенню комфорту пасажирських перевезень та зниженню навантаження на автомобільні пункти пропуску. Голова Укрзалізниці Євген Лященко додав, що проект реалізуватиметься за кошти з державного бюджету та співфінансування фонду Європейського Союзу.

Зокрема у подальших планах передбачається електрифікація колії та її продовження від Ужгорода до Львова. Це значний крок у розвитку транспортної інфраструктури, що сприятиме подальшій інтеграції України до європейських транспортних коридорів.

Зауважимо, у Чернівецькій області планують розбудувати митну інфраструктуру, зокрема пункти пропуску через українсько-румунський кордон, а також з’єднати Буковину та Румунію залізничним сполученням завдяки євроколії, повідомив голова Чернівецької обласної військової адміністрації Руслан Запаранюк після зустрічі з послом Румунії в Україні Александру Віктором Мікулою, з президентом Сучавської повітової ради Георге Флутуром та надзвичайним і повноважним послом Сполучених Штатів Америки в Румунії Кетлін Енн Кавалек.

Буковина вже підготувала проєктну пропозицію щодо будівництва найбільшого пункту пропуску для великовагового транспорту в селі Біла Криниця на кордоні з Румунією, що дозволить інтегрувати Чернівецьку область в міжнародні транспортно-логістичні системи.

Запаранюк зазначив, що ще одним стратегічним проєктом для області є розвиток залізниці ‒ продовження колії європейського зразка, яка заходить на територію області. Це дозволить з’єднати Чернівці та Сучаву ще одним видом сполучення.

Чернівецька область ініціює питання щодо відкриття нових пунктів перетину кордону. Під час зустрічі на кордоні міжнародним партнерам представили результати завершення реконструкції по обидва боки кордону МАПП “Порубне ‒ Сірет”, що значно підсилює транзитні можливості області.

Новини за темою:  Гороскоп на тиждень 5–11 травня 2025 року: стабільність, переосмислення й нові етапи

Загалом мовилося про подальші кроки із розбудови митної інфраструктури – пунктів пропуску через українсько-румунський кордон, а також проведення спільних заходів.

Презентувати генеральний план розбудови інфраструктури кордону плануємо у квітні. Окрім того, наприкінці березня проведемо спільний семінар з питань кібербезпеки. Тема захисту інформації та кібертехнологій – актуальна, особливо у час воєнного стану. Маємо виявляти ризики і мати ефективні інструменти протидії та попередження кіберзлочинів, – наголосив Запаранюк.

Будівництво залізничної ділянки Мостиська-Скнилів, що простягнеться від державного кордону з Польщею до Львова, планується розпочати цього року. Інформацію про це надав віцепрем’єр-міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков під час форуму.

Будівництво першої великої ділянки європейської колії, Мостиська-Скнилів. Ми з’єднаємо нашу залізницю з європейською мережею. Це перший проєкт, ми будуватимемо його вже цього року разом із європейськими партнерами та донорами, – сказав Кубраков.

Також у планах на поточний рік – відкриття кількох пунктів пропуску для автотранспорту на кордоні з Молдовою, Румунією, Угорщиною та Польщею. Паралельно триває модернізація 23 існуючих пунктів пропуску, зусиллями Агентства з відновлення.

Одна з важливих задач для збільшення експортної спроможності – модернізація та заміна колій, у разі необхідності – побудова нових. Підписання меморандуму з USAID матиме відчутний вплив на відновлення української економіки та сприятиме євроінтеграційним процесам загалом. Також важливо, що ця колія використовуватиметься не тільки для вантажних, але й для пасажирських перевезень у напрямку країн ЄС, – прокоментував віцепрем’єр-міністр із відновлення України – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков.

Зокрема, на ділянці від Мостиська до Львова планується побудувати європейську залізничну колію стандарту ширини 1435 мм.

Починаючи з масштабного вторгнення Росії в Україну у 2022 році, USAID надавала допомогу уряду України на суму понад $21,7 млрд, що робить її одним з найбільших двосторонніх донорів країни. Ці кошти використовувалися для реалізації заходів у сферах розвитку економіки, демократії та врядування, програм охорони здоров’я, а також для надання гуманітарної допомоги.

Новини за темою:  Україна почала експорт зрідженого біометану в ЄС: МХП перетворює пташиний послід на екологічне паливо

Нагадаємо, Сухий порт для перевантаження аграрної продукції та контейнерів у вагони, які здатні транспортувати товари вузькою євроколією, мають намір побудувати у Волинській області, зазначив один зі співзасновників групи компаній “Ковельсільмаш” Ілля Кошкін виданню “Вісті Ковельщини”. Транспортування планують здійснювати не тільки з України в Європу, а й у перспективі відкрити шлях з Китаю у Західну Європу

Kernel Holding S.A. не буде виплачувати дивіденди за 2023 фінансовий рік, що закінчився 30 червня 2023 року. Відповідне рішення було ухвалено під час зборів акціонерів.

Приблизно половина зернових культур в Україні експортується через неофіційні канали, уникаючи сплати податків.

У Львові триває будівництво сміттєпереробного заводу. На початку втілення проєкту його вартість мала становити 35 мільйонів євро, про це під час брифінгу розповів міський голова Андрій Садовий. Сміттєпереробний завод, який будують у Львові, є механіко-біологічним комплексом.

За право власності на актив у Львові боролися 9 учасників, а фінальна вартість триповерхової будівлі площею понад 1300 м² зросла у 7,2 раза. Зі стартових — 11,77 млн гривень до переможних — 85 млн гривень, разом з ПДВ 102 млн гривень, інформує пресслужба ФДМУ. Переможцем торгів став колишній орендар, який використовував приміщення як офісне починаючи з 2018 року

Бюро економічної безпеки заявило, що викрило львівський холдинг, до складу якого входять 60 ресторанів та торгових точок, на ухиленні від податків на 50 млн. У БЕБ не вказали його назви, але співзасновник холдингу !FEST Юрій Назарук писав про обшуки і, що досі не було запитів або звернень від правоохоронців. За даними БЕБ, близько 2 тисяч співробітників отримують частину заробітної плати офіційно, а іншу “у конвертах”. Зазначено, що працівники під час працевлаштування оформлювали до картки для виплат дублікат, який передавали до відділу кадрів, аби отримати неофіційні виплати.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також