Словацька залізнична компанія EP Cargo відкриває новий пункт перевантаження зерна на кордоні з Україною. Для нього буде використано залізничні колії Воянської електростанції, інформує Railmarket.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Оскільки материнська компанія EP Cargo — EPH — є мажоритарним акціонером словацького виробника електроенергії Slovenské elektrárne, то має намір використовувати в роботі широкі залізничні колії теплоелектростанція у Воянах (Кошицький край, Словаччина). Свого часу вони були збудовані компанією для імпорту вугілля з Донбасу.
Нині потужність колій значно більше, ніж задіяно у роботі, тож EP Cargo пропонує послуги перевантаження агропродукції з України.
Вантажі у вагонах широкої колії з України тепер можна транспортувати до Воян і безпосередньо перевантажувати у вагони стандартної колії для подальшого відправлення до польських, німецьких або адріатичних портів, — зазначили у повідомленні.
Нагадаємо, компанія “НІБУЛОН” оптимізує роботу Ізмаїльського терміналу. Об’єкт реалізували як перевантажувальний комплекс, нині ж розглядаються варіанти, як перетворити його на повноцінний елеватор з можливістю накопичення.
Компанія “Алмейда Груп” побудувала перевантажувальний зерновий термінал на станції Вадул-Сірет, що на кордоні з Румунією.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Контейнерний термінал “Мостиська” (Container Terminal Mostyska, CTM), на території якого також розташований зерновий термінал, обладнали помповими станціями для роботи з наливними вантажами, такими як соняшникова та соєва олія.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!